Wizard Back-up zit vast

Status
Niet open voor verdere reacties.

Pierewiet

Gebruiker
Lid geworden
28 jun 2006
Berichten
9
Heb weken geleden, met de wizard back-up van XP Home, een back-up van mijn bestanden naar L: My Book (externe HD) gemaakt.
Ben kort geleden aan het experimenteren geweest hoe een back-up naar een diskette (A: ) te maken. Verliep goed. Probeerde daarna een back-up naar G;\ DVD-rw te maken, hetgeen niet lukte. Kwam pas veel later er achter dat BU eerst op HD gezet moet worden om het daarna op DVD te kunnen branden. Sindsdien zit de Wizard vast! Het zit er dik in dat ik iets uitgespookt heb wat niet geoorloofd is.

Na aanwijzen files kom je uit op op het blad "Back-uptype. Bestemming en naam". In het veld "Selecteer de locatie waar u de back-up wilt opslaan:" moet je de bestemming kunnen typen. Hierin staat echter "3,5-inch diskettestation (A: )" en wanneer je op het pijltje rechts klikt wordt ook G:\ zichtbaar. Wordt de knop "Bladeren" geactiveerd dan kom je in een scherm "Schijf of ander medium plaatsen". Omdat (A: ) voorstaat zegt ht: "Plaats een schijf of een andr geschikt medium in station A:" Klik je in dit scherm op Annuleren of het kruisje rechtsboven dan beland je in het normale scherm "Opslaan als"!
Staat G:\ voor en je activeert "Bladeren" dan belandt je direct in het scherm "Opslaan als" met G:\ als plek om op te slaan.

Hoe krijg ik het veld "Selecteer de locatie waar u de back-up wilt opslaan:" leeg?
Of, hoe verwijder je deze wizard zodat je de wizard weer opnieuw kunt installeren?

BvD

Met vriendelijke groeten,

Pierewiet (een beginneling)
 
Status
Niet open voor verdere reacties.
Terug
Bovenaan Onderaan