• Privacywetgeving
    Het is bij Helpmij.nl niet toegestaan om persoonsgegevens in een voorbeeld te plaatsen. Alle voorbeelden die persoonsgegevens bevatten zullen zonder opgaaf van reden verwijderd worden. In de vraag zal specifiek vermeld moeten worden dat het om fictieve namen gaat.

Wizard sjablonen

Status
Niet open voor verdere reacties.

Hutspot

Gebruiker
Lid geworden
19 apr 2004
Beste mensen,
Waar is de invoegtoepassing "wizzard sjablonen" in Excel 2003 gebleven?
Groet, Aad

Beste Pierre,
Bedankt voor je antwoord. Echter het gaat nu juist om Excel 2003. De invoegtoepassing die jij aangeeft is voor Excel 2002, deze doet het niet op Excel 2003!
Groet, Aad

Opmerking Bij vroegere versies van Excel was het niet nodig deze invoegtoepassing te downloaden (deze werd namelijk bij het product geleverd). Vanaf Excel 2002 moet u de invoegtoepassing Wizard Sjablonen echter afzonderlijk downloaden.

Vanaf Excel 2002 moet u de invoegtoepassing Wizard Sjablonen echter afzonderlijk downloaden.

Als je goed leest is het vanaf 2002, hier is 2003 zeker bij?

Dus installeren

Pierre

Na install zoek je naar het bestand "Wztemplt.xla"
Word bij mij in de Temp gezet

Kopieer dit naar :
C:\Program Files\Microsoft Office\Office11\Biblio

Start Excel
Extra\Invoegtoepassingen en zie daar
Wizard Sjablonen met gegevensdatabase aanvinken
Ga nu naar Data \ Wizard sjablonen

Pierre

Beste Pierre, hetgeen jij schrijft is mij bekent. Het downloadbestand wizzard sjablonen is een zichzelf installerend bestand, zie instructies:

Instructies voor installatie

Download het bestand van deze pagina door op de koppeling Downloaden hierboven te klikken en de instructies in de dialoogvensters te volgen.
Dubbelklik op het programmabestand tmplwiz.exe op de vaste schijf om het installatieprogramma te starten.
Volg de instructies op het scherm om de installatie te voltooien.
Start Excel.
Klik op Invoegtoepassingen in het menu Extra.
Schakel het selectievakje Wizard Sjablonen met gegevensdatabase in.

Welnu gedaan zoals beschreven, en? Niks, nakkes, nada! Geen invoegtoepassing wizzard sjablonen te vinden! Ook niet in welke map dan ook van Microsoft Excel! Evenzo geen zoekresultaten! Ik hoop dat je dit voor mij kunt oplossen want ik ben tevreden met Microsoft Excel 2003.
Met vriendelijke groet, Aad

Het bestand (248kB) is te groot om op het forum te zetten.
Stuur een mail en ik zal je de invoegtoepassing toesturen.

Pierre

Beste Pierre,
Ik weet jou e-mail adres niet/ kan hem niet vinden. Mijn e-mail adres is a.vanderheiden@erasmusmc.nl (let op de punt na de "a") Mijn dank is alweer reeds groots! Ben benieuwd, je hoort het van mij of het bestand in Office 2003 werkt.
Met vriendelijke groet, Aad:thumb:

Beste Pierre, EUREKA!!!!! Het bestandje wat ik van jou heb gekregen doet het dus!!!!!!!!!!! Onbegrijpelijk dat Microsoft deze mogelijkheid niet op hun site aangeven! Zoals ik al eerder aangaf, het automatisch installerend programma 'tje deed het dus niet. Ik heb Microsoft hiervan op de hoogte gebracht, wacht nog op antwoord. Maar goed, ik ben blij en kan weer lekker verder met Excel 2003. Nogmaals hartelijk dank :thumb: :thumb: :thumb: :thumb: :thumb: :thumb:
Groet, Aad

Status
Niet open voor verdere reacties.
Terug
Bovenaan Onderaan