wizarregel

Status
Niet open voor verdere reacties.

wilbert1967

Gebruiker
Lid geworden
19 jun 2004
Hallo
ik ontvang mail van Systeembeheerder met bericht" Uw bericht heeft enkele of alle geadresseerden niet bereikt.

Onderwerp: The Investor's Toolbox
Verzonden: 28-6-2005 15:48

De volgende geadresseerde(n) zijn niet bereikt:

huren@woonshop.nl op 28-6-2005 15:10
De organisatie waarnaar dit bericht is verzonden, heeft aangegeven dat de e-mailaccount niet bestaat. Controleer het e-mailadres of neem rechtstreeks contact op met de geadresseerde om na te gaan hoe het e-mailadres luidt.
<clavis.local #5.1.1>"

Nu wil ik de volgende wizardregel maken : op berichten met huren@woonshop.nl in het onderwerp of de hoofdtekst verwijder het bericht.

Echt werk niet wat doe ik fout?

Wilbert

Hoe doe je het nu dan?

:confused: :confused:

Jij zegt
"het werkt niet wat doe ik fout"
Ik vraag; wat doe je nu dan
Zeg jij "handmatig verwijderen"

Lijkt me toch niet dat dát fout gaat..

bedoel dat wizard regel gaat fout die doet niks
maar handmatig is zo omslachtig

Geplaatst door wilbert1967
bedoel dat wizard regel gaat fout die doet niks

En dát is mijn vraag, waarom gaat dat mis.

Ik ga je zo even uitleggen hoe IK het in zou stellen (Outlook 2003) maar ik wilde eerst graag weten waarom het bij jou mis gaat.

als ik wist waar het fout gaat met de wizardregel dan stelde ik niet de vraag
wel?

Kun je boos worden op mij maar zo komen we er niet!

Ik zit nog steeds te wachten op het antwoord op de vraag; hoe doe je het nu dan?

Welke regels heb je ingesteld.

Hoi,

Nou, dat schiet niet op!
Ik ga er ff vanuit, dat je iets wilt doen met de berichten die verzonden zijn naar (althans gepoogd is) huren@woonshop.nl.
Ik zou ze trouwens eerst (middels een 'regel') verplaatsen naar een aparte map; te zien of mogelijk berichten alsnog naar het correcte mailadres moeten worden verzonden en ze hierna pas te verwijderen.

Waar het om gaat is, dat je de regel opstelt op basis van de volgende criteria:

a Berichten die verzonden zijn aan ....
b te verplaatsen naar een map ......

En niet, zoals je stelde, met 'huren@woonshop.nl' in het onderwerp en/of de hoofdtekst. Want het emailadres komt nooit voor in het veld 'onderwerp' en zelden in de hoofdtekst.

De stappen bij de 'wizard regels' zijn afhankelijk van de versie die je gebruikt. Mocht je verdere toelichting willen, geef dan even de versie ver Outlook door. Ik gebruik MsOffice 2003, dus de versie van Outlook is ook 2003.

Teun

attachment.php

Wellicht dat zoiets helpt?

1. Extra, regels en waarschuwingen
2. Nieuwe regel

rest is duidelijk genoeg denk ik :).

Bijlagen

• regels.png
    regels.png
    55,5 KB · Weergaven: 128
Ja sorry XP-PC,

Maar deze reactie hoorde niet bij dit item, maar bij dat van Hfoppen, wat ging over de account 'maatwerk' waarvan meerdere mensen (binnen een netwerk) gebruik maken.
Overigens is dit ook geen juiste oplossing voor dát probleem .... evenals het de oplossing niet is voor dít probleem!

Grts, Teun

Geplaatst door Vecom
Ja sorry XP-PC,

Maar deze reactie hoorde niet bij dit item, maar bij dat van Hfoppen, wat ging over de account 'maatwerk' waarvan meerdere mensen (binnen een netwerk) gebruik maken.
Overigens is dit ook geen juiste oplossing voor dát probleem .... evenals het de oplossing niet is voor dít probleem!

Grts, Teun

Ik snap niet wat je bedoelt? :o

Ik denk dat ik beiden threads even verlaat.. Als je me nodig hebt hoor ik het wel.

Status
Niet open voor verdere reacties.
Terug
Bovenaan Onderaan