Wkwbl.dll foutmelding

Status
Niet open voor verdere reacties.

MGke

Gebruiker
Lid geworden
19 dec 2007
Berichten
9
Hallo,

Ik werk met Windows ME. Hier hetzelfde probleem na het herinstalleren van Woks Suite 2000 na pc problemen. Bij het opstarten krijg ik hier de melding kan het WKWBL.DLL -bestand niet vinden. Als ik nadien een Works bestand wil openen krijg ik de fout melding WKSSFRM.DLL. Heb het programma al eens opnieuw geinstalleerd maar krijg steeds dezelfde fout meldingen. Iemand een oplossing?

Dank bij voorbaat.
Mvg
MGke
 
Welkom,

Ik heb je vraag een eigen plek gegeven aangezien het niet netjes is om in te breken in andermans topic. Bovendien stamde het topic uit 2003.
 
Welkom,

Ik heb je vraag een eigen plek gegeven aangezien het niet netjes is om in te breken in andermans topic. Bovendien stamde het topic uit 2003.


Dank u voor de rechtzetting, maar jammer genoeg mijn probs nie opgelost.

mvg
GMke
 
Hallo,

Probleem nog altijd niet opgelost. Je mag het wel afsluiten.

mvg.
MGke
 
Hoi MGke, als je nu eens probeert om de missende DLL bestanden apart te downloaden, en die in de installatiemap van Works zet, werkt het dan niet?
 
Programma opnieuw geinstalleerd en werkt opnieuw. Krijg nu enkel nog de foutmelding WKWBL.DLL bij opstarten maar daar heb ik weinig of geen last van. Je mag het hier dan ook afsluiten. Thanks voor de info.


Mvg
MGke
 
Status
Niet open voor verdere reacties.
Steun Ons

Nieuwste berichten

Terug
Bovenaan Onderaan