wl114

Status
Niet open voor verdere reacties.

araqiel

Nieuwe gebruiker
Lid geworden
19 okt 2004
halllo

ik heb vandaag nieuw draadloos internet aangeschaft van het merk sitecom

een draadloze router type wl-114
een laptop kaart type wl-112

helaas krijg ik het niet aan de praat
ik had al een gewone computer die rechtstreeks aangesloten was op ene com21 modem met wanadoo broadband daar heb ik via dezelfde kabel maar dan met de nieuwe router ertussen het internet aande praat te krijgen maar daar krijg ik niet eens de cofiguratie pagina van de router ophet scherm

bij de laptop is het wel gelukt via de kabel mara niet via het netwerkkaartje die geeft overigens wel aan dat er een verbinding is maar verder als ik een profiel wil maken lukt het niet om verbinding te maken met het de router via de default wel maar dan werkt internet en de configuratie pagina ook niet

wie kan mij helpen ben al 3 uur bezig geweest

Kun je nog iets meer info geven:

Kabel ?
Adsl ?
Modem ? Modem/Router ?
Merknaam/Type nr ?

ik heb een com 21 modem met wanadoo broadband basic

de router en de laptop kaart zijn van het merk sitecom

had zelf ook een sitecom wl-114 gekocht vorige week, heb hiermee 5 dagen liggen kl.ten, maar werkte ook niet echt. Heb 'm nu terug naar de winkel gebracht en heb een andere router gekocht.

een lynksys wrt 54gs, deze had ik binnen 1 minuut aan de praat en werkt perfect, zelfs de internetsnelheid ligt een stuk hoger dankzij de ingebouwde speedbooster.

dus een goede raad, breng je router terug en koop deze.

Misschien wel makkelijk om te weten of je de tip opvolgt of niet.

nou het probleem is opgelost alles nog een keer opnieuw geinstalleerd en nu werkt het gelukkig wel :D
maar in ieder geval bedankt

Status
Niet open voor verdere reacties.
Terug
Bovenaan Onderaan