Wlan knopt werkt niet meer!

Status
Niet open voor verdere reacties.

jakey

Gebruiker
Lid geworden
27 sep 2010
Goedendag,
Ik heb een probleempje,althans.. mijn moeder. Ze heeft een acer extensa 5220 laptop. Zomaar van de een op de andere dag werkte de wlan knop niet meer, ik heb eens een beetje gegoogled en kon er dus van uit maken dat ik een nieuwe driver nodig heb, nu had ik op mijn eigen laptop een nieuwe driver gedownload en die weer bij me moeder er op gezet. Direct in drivers bij system32 van windows. Misschien had ik het niet moeten doen:P maar goed het haalde toch niks uit want hy doet het nog steeds niet, heeft iemand hier ervaring mee of weet iemand een oplossing?

Alvast vriendelijk bedankt,
Jacco

Laatst bewerkt:
Je moet de driver installeren.

Dat doe je zo:
Start | Rechtermuis op 'Deze Computer' | Beheren | Apparaatbeheer en dan de netwerk adapter opzoeken waarover het gaat. Dan moet je Rechtermuisklik | Stuurprogramma bijwerken... | Op mijn computer naar stuurprogramma's zoeken |
Bij: op deze locaties naar stuurprogramma's zoeken: moet je je map aanklikken waarin het stuurprogramma staat (dus de map die van jouw computer komt).

Veel succes :thumb:

Laatst bewerkt:
Ik heb je advies helemaal opgevolgd en dat werkt prima! Alleen kan hij mijn driver niet vinden? Ik ga er nog eens een van een andere site afplukken kijken of dat baat heeft. Dankje in ieder geval voor de moeite:D:thumb:

Status
Niet open voor verdere reacties.
Terug
Bovenaan Onderaan