Hoi,
Ik heb een vraagje, misschien dat iemand van jullie mij kan helpen, het volgende is het geval. Enige tijd geleden heb ik een netgear (WGR614v9) router gekocht. Tot enkele weken geleden geen enkel probleem. Echter sinds een paar weken kan ik geen verbinding maken met de betreffende router. Het lijkt wel of de router geen signaal uitzendt aangezien alle laptops/pc's in huis dit signaal niet kunnen vinden.
Direct op de router aangesloten d.m.v. een kabel werkt wel en kan dan gewoon op internet, ook aan de driver ligt het niet, want met andere draadloze netwerken kan ik wel verbinding maken. Ook een reset uitgevoerd, maar zonder enig effect.
Recent wel nieuwe firmware update uitgevoerd, zou het hier aan kunnen liggen?
Ik ben ten einde raad, kan iemand me helpen?
Groeten
Ik heb een vraagje, misschien dat iemand van jullie mij kan helpen, het volgende is het geval. Enige tijd geleden heb ik een netgear (WGR614v9) router gekocht. Tot enkele weken geleden geen enkel probleem. Echter sinds een paar weken kan ik geen verbinding maken met de betreffende router. Het lijkt wel of de router geen signaal uitzendt aangezien alle laptops/pc's in huis dit signaal niet kunnen vinden.
Direct op de router aangesloten d.m.v. een kabel werkt wel en kan dan gewoon op internet, ook aan de driver ligt het niet, want met andere draadloze netwerken kan ik wel verbinding maken. Ook een reset uitgevoerd, maar zonder enig effect.
Recent wel nieuwe firmware update uitgevoerd, zou het hier aan kunnen liggen?
Ik ben ten einde raad, kan iemand me helpen?
Groeten