Hier is het probleem. Ik heb een nieuwe laptop met WLAN kaartje. Nou heb ik de oude computer naar zolder verhuisd en daar ook een USB antenne achtig ding aan gehangen zodat die draadloos verbinding met de BenQ AWL 700 die weer met een draadje in verbinding staat met mijn Speed Touch Home ADSL ISDN modem. Nu het probleem:
Alle instellingen voor de BenQ router/switch zijn goed ingesteld, ik druk op apply en save de heleboel. Dan kan ik ongeveer 5 minuten lekker internetten en dat word ik eruit gegooid. Ik moet dan weer naar het instellingen menu van de router gaan om opnieuw op apply en save enz. te klikken, en dan kan ik weer 5 minuten internetten voordat iki er af word gegooid.
Ik heb de Wireless Zero Conifuratie al uit gezet.
Wat doe ik fout?
Alle instellingen voor de BenQ router/switch zijn goed ingesteld, ik druk op apply en save de heleboel. Dan kan ik ongeveer 5 minuten lekker internetten en dat word ik eruit gegooid. Ik moet dan weer naar het instellingen menu van de router gaan om opnieuw op apply en save enz. te klikken, en dan kan ik weer 5 minuten internetten voordat iki er af word gegooid.
Ik heb de Wireless Zero Conifuratie al uit gezet.
Wat doe ik fout?