wlan probleempje

Status
Niet open voor verdere reacties.

sunnyfreddy

Nieuwe gebruiker
Lid geworden
8 mei 2007
HELP

mijn schakelaar voor draadloze netwerkverbindingen werkt niet meer. dat wil zeggen, als ik erop druk gebeurt helemaal niets. sinds ik mn wlan voor het laatst heb gebruikt heb ik mijn microsoft office versie geupgrade. zou dat er iets me te maken kunnen hebben?

grrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrr.....

Over wat voor schakelaar heb je het en zit deze op de computer, laptop of router/accesspoint?

schakelaar

ok, dat knopje zit op mn laptop... bedacht echter net dat ik nog iets heb gedaan sinds ie het de laatste keer deed: heb via msconfig alle opstartende programma's gedeactiveerd om een schrijfdefragmentatie uit te kunnen voeren. zou het kunnen dat een van die vinkjes mijn schakelaar activeerd? zo ja, welke?

In msconfig zal het programma de naam hebben van de fabrikant van de netwerkadapter...

hm...

ok, heb dus even weer alles aangevinkt waarvan ik niet duidelijk kon herkennen wat voor doel het diende. wlan doet het weer! maar... waar kan ik aflezen/opzoeken wie de fabrikant van de netwerkadapter is? de router is aangesloten op een andere pc in huis...

Is het een interne draadloze netwerkadapter of een externe?

Je zou met everest (Link staat her en der hier op het forum) de gegevens kunnen achterhalen.

Status
Niet open voor verdere reacties.
Terug
Bovenaan Onderaan