WLan usb adapter of Wlan pci kaart

Status
Niet open voor verdere reacties.

_emile_

Terugkerende gebruiker
Lid geworden
10 okt 2006
beste helpmijers

ik heb een vraag, ik ben een pc aan het samenstellen, en om de kosten te drukken heb ik een usb wlan adapter geselecteerd in plaats van de conventionele pci kaart.

ik heb gehoord van iemand dat die usb adapters niet fijn werken , de pc is namelijk bedoeld als pc die zeker 12 van de 24 uur aan staat, en ik zit ook zeker welelke dag een paar uur achter internet. dus stabiliteit is een must. is een usb wlan adapter aan te raden?

hier gaat het om
http://www.alternate.nl/html/builder/proddetail.html?class=networkWLAN&artno=LWUL52&source=builder%2FcircleFrame&source2=coList

Met zo'n adapter is helemaal niks mis maar dat "om de prijs te drukken" snap ik niet helemaal.
Voor 25,- euro koop je ook een wireless PCI kaartje hoor!

Laatst bewerkt:
USB is daar oorspronkelijk niet voor bedoeld, en dat werkt ook niet bepaald snel. Beter is om een PCI kaart aan te schaffen, dat werkt stukken beter. Deze hebben altijd een goede richtbare antenne.

niet van linksys, ik wil wel iets betrouwbaars, niet om de 2 minuten opnieuw verbinden.

maar wat zou jij dan voor kaartje/stickje aanraden?

niet van linksys, ik wil wel iets betrouwbaars

Ook dat begrijp ik weer niet....
Linksys is een van de betere merken en biedt uitstekende kwaliteit!!

@Dillondarko:
USB is daar oorspronkelijk niet voor bedoeld, en dat werkt ook niet bepaald snel

Hoe kom je daarbij dat het niet snel werkt??

ik bedoelde juist, dat ik wel iets als linksys wilde

ik wil kwaliteit, maar niet te veel betalen, en een pci kaartje van linksys is veel duurder

Status
Niet open voor verdere reacties.
Terug
Bovenaan Onderaan