wlcomm.exe?

Status
Niet open voor verdere reacties.

stealhtfire

Gebruiker
Lid geworden
27 dec 2006
ik ben het bestand wlcomm.exe kwijt
het bevindt zich normaal in deze map C:\Program Files\Windows Live\Contacts
zou iemand hem even voor mij kunnen posten zodat mijn msn weer werkt ?

Is niet even een bestandje wat zo kan posten hoor!!

Ik zou gewoon even een herinstallatie doen.

het punt is heb ik al 3 keer gedaan , maar lukt nog niet , ik moet dat bestand zien te krijgen en aan google heb je in dit geval ook niks krijg je alleen maar error codes , daar heb ik nik saan , ik moet gewoon dat bestandt heben zodat ik hem er bij mij weer kan inzetten

dat is het probleem met msn vaker herinstallatie werkt niet vaak optimaal wat je het beste kan doen is alles volledig verwijderen van msn ook in de keys.

dan eerst proberen dezelfde versie weer te installeren en als het dan nog zo is dan weer verwijderen en een andere versie installeren :)

kan echt niemand dat bestand sturen. Ik heb het namelijk ook nodig, die van mij is stuk. Ik heb alles verweiderd en opnieuw geinstalleerd, maar het helpt niet.

kan echt niemand dat bestand sturen. Ik heb het namelijk ook nodig, die van mij is stuk. Ik heb alles verweiderd en opnieuw geinstalleerd, maar het helpt niet.

het bestand werkt wel alleen je moet ff een paar andere dingen veranderen, mijn gewone msn doet het weer als vanouds nadat ik het zelf had verandert

de dingen te verwijderen
de registratie bestanden , (.reg)
de gehele windows messenger en windows live messenger folder, en eventueel andre programma's zoals msn plus and andere addons/patches
vervolgens de tijdelijk bestanden verwijdweren van msn
dan met een programma zoals reg cleaner je registery fixen , en dan weer opnieuw instaleren

dit werkte voor mij perfect

Status
Niet open voor verdere reacties.
Terug
Bovenaan Onderaan