WLM aanmelden!

Status
Niet open voor verdere reacties.

@xa

Gebruiker
Lid geworden
21 apr 2001
Berichten
505
Hallo,
Sinds enkele dagen start mijn Windows Live Messenger gewoon op maar meld zich niet meer aan. Verder bij Extra > Optie > Verbinding geeft hij aan > Je hebt momenteel geen verbinding met .NET Messenger Service en daaronder staat: Je bent via een kabelnetwerkverbinding met internet verbonden.
Klik ik op, Problemen met verbinding oplossen > Start en daar komt de controle niet verder als de Key-poort en daar geeft hij een waarschuwingsteken (geel driehoekje) aan.
En dan kom je automatisch bij foutcode:80048820.

De gegevens bij Windows Live zijn in orde en kan gewoon inloggen op deze site en heb er twee van aangemeld staan waar ik al beide van hebt geprobeerd.

Na wat speurwerk op diverse forums blijkt dit een bekend euvel te zijn maar een oplossing zit er voor mij nog niet bij na zo een 25 pogingen.

Mijn OS is Windows Vista Business en IE8, Kaspersky IS verwijdert, MalwareBytes verwijdert, en Windows Defender gebruik ik niet deze staat uitgeschakeld, en IE8 ook opnieuw geïnstalleerd, wat kan ik dan nog doen.

Verder heb ik al vele malen WLM verwijdert en opnieuw geïnstalleerd, wel heb ik nog een vraagje over de volgende DLL drivers die ik zou moeten inbrengen in de System32 map

• %windir%\system32\regsvr32 softpub.dll
• %windir%\system32\Regsvr32 wintrust.dll
• %windir%\system32\REGSVR32 initpki.dll ***

Deze laatste de: %windir%\system32\REGSVR32 initpki.dll *** heeft helemaal niets te maken met Windows Vista en staat er ook helemaal niet in de System32 map op alle twee mijn systemen niet (wel in XP) , ik kan deze wel in de bewuste map zetten maar daar heb ik hem nog niet mee geregistreerd zodat hij werkt, en dat weet ik juist niet hou dit gaat.
De overige twee herkend hij wel bij uitvoeren maar de derde niet dus! En of dit de oplossing bied weet ik ook niet.

Wie kan mij helpen in deze toch wel lastige vraag als ik dit zo overal lees op de forums voor Windows Live Messenger weer aan het lopen te krijgen zoals het hoort.

Bron: http://windowslivehelp.com/solution.aspx?solutionid=5f26a9b4-1c1a-4d0b-a55b-fafabe2f05e7

Met vriendelijke groet,
@xa.
 
Status
Niet open voor verdere reacties.
Terug
Bovenaan Onderaan