WLM start niet meer ...

Status
Niet open voor verdere reacties.

pa0sjm

Gebruiker
Lid geworden
6 feb 2012
Berichten
128
Wie kan me helpen in simpele taal ? Windows Live Mail start niet meer . Ik heb dat op mijn pc met Wind.7 .
Er komt een foutmelding 0x8E5E0408 . :(
Dit schijnt te maken te hebben met een Corrupte Calendar folder , gekoppeld aan het WLM programma .
Via Google vond ik volgende oplossing :
Ga naar C:-Gebruikers - Naam - AppData - Local - Microsoft - Windows Live Mail >>>> daar vind ik de map Calendars , en de Calendar ( Agenda ) synchroniseren
Maar ... men zegt nu : Hernoem gebruikersnaam@hotmail.com naar herbenoemd@hotmail.com
Deze hotmail accounts zijn als voorbeeld , lijkt me . Ik neem aan dat ik daar mijn eigen account moet invullen ?
Ik snap dit dus allemaal niet . Wat moet ik nu doen ?
Als ik kijk bij de map Calendars , dan zie ik : deze map is leeg .
Er is ook nog een map : Hetnet . Daar staat Hetnet (sma cbe .
Ik heb dus een Hetnet mail adres . Maar hoe en wat kan ik nu hernoemen ??
Graag hulp ... ik zit al een tijd met dit probleem en kom er niet uit .
Met dank .
Stef .
 
met dank voor reactie , dit heb ik ook gevonden , Dus zult U zeggen : nou dan !! Maar ik weet niet hoe ik dat hernoemen moet aanpakken . Ik zie naast de map Calendars ( die leeg is ) ook een map Hetnet (sma cbe . Het rechter haakje zie ik niet . Dat sma zou mijn mailadres kunnen zijn ... de eerste letters van smacrander .
Maar ik kan niks met die map ... of , ik weet niet hoe dat aan te pakken .
Vandaar mijn vraag .
Fijne feestdagen gewenst !
 
Vervelend zeg.

Windows live mail is onderdeel van windows essentials.

Ga na of je wel laatste Windows update hebt gedownload, daarin zit soms ook de updates voor Windows Live Mail. Soms zitten tussen die veiligheids updates ook optionele optionele updates, die optionele updates gaan niet zozeer over de veiligheid, maar over aanpassing/verbetering, of uitbreiding van bijvoorbeeld Windows Live Mail. Het missen van de zogenaamde optionele updates, kan maken dat bepaalde functies binnen Windows, van de één op de andere dag, niet meer werken.

Misschien dat dat iets opleverd.
 
Windows Live Mail probleem

Tot mijn grote genoegen kan ik melden dat het probleem inmiddels is verholpen . Mijn zoon ... mooi is dat toch !! ... heeft het na nogal veel gepiel opgelost . Dus bestanden opslaan en dan WLM verwijderen en later opnieuw installeren . Met toevoeging van opgeslagen bestanden . Bedankt voot meedenken
 
Mooie zoon. Top dat hij het oploste.:thumb: En graag gedaan het meedenken. Groet manamana.
 
Status
Niet open voor verdere reacties.
Terug
Bovenaan Onderaan