wlstartup.exe

Status
Niet open voor verdere reacties.

wbte

Gebruiker
Lid geworden
6 feb 2008
Berichten
5
Geacht forum,

nog meer een vraag ertegenaan gooien, de vorige was ook al snel beantwoord dus ik durf nog een keer.

in mijn "betrouwbaarheidsscherm" is mij opgevallen dat de prestatie danig is gedaald en heeft te maken (gezien de meldingen) met wlstartup.exe.

wanneer ik windows live opstart gaat dat goed totdat hij een melding geeft van dat er iets niet klopt met een DLL bestand, maar zeg ik dan "oke" gaat ie verder en roept via een scherm dat windows essentials niet meer werkt, ik zeg weer oke en windows live start dan wel gewoon op.

ik krijg verder ook geen meldingen dat essentials niet meer zou werken en het icoom blijft groen en dus is essentials in "bedrijf" neem ik aan.

ik neem aan dat eea met elkaar te maken heeft, ik denk ook dat het gekomen zou kunnen zijn met het installeren vd nieuwe windows live, maar zeker weten doe ik dat niet.

dus alles werkt volgens mij wel maar die melding en die betrouwbaarheidsdaling zit me niet lekker.

komt eea vaker voor en heeft u hier een oplossing vooe zodat mn betrouwbaarheids meter weer beter wordt, mss essentials opnieuw installeren of windows live ??

bij voorbaat dank met groet van willem blaas
 
:( YEP... dit is alles zooo labiel dat klinkt ook onbegrijpelijk, ALS ik jou was ik zal die zekker goed deinstaleren, en opnieuw gaan instaleren....
¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤
P.S. bedoel je op Windows Live messenger ?? omdat rond praatjes zijn dat alle nieuwe versie zijn zeer labiel, en betroubare zijn of betere versie 2009 ( build 14.0.8117.416 )
 
Status
Niet open voor verdere reacties.
Steun Ons

Nieuwste berichten

Terug
Bovenaan Onderaan