WM v9 / meerdere gebruikers

Status
Niet open voor verdere reacties.

pjotr10

Gebruiker
Lid geworden
1 sep 2004
Hallo leger der hulpvaardigen,
alweer een vraag.
Nu over WM9. Nog niet zo lang geleden heb ik versie 9 gedownload. Ik draai op W98SE. in deze machine zitten er vier gebruiksprofielen. Onder drie profielen werkt ie prima. Bij het opstarten kreeg ik een welkomstscherm. Na doorloop daarvan doet ie het in die drie omgevingen goed. Bij één omgeving (degene waarin hij werd gedownload) niet. Kan me wel herinneren dat ik zonder goed te lezen de boel heb doorgeklikt.....
Inmiddels via extra> opties in WM 9 gekeken, vergeleken met gegevens van WM9 in de andere drie, en kan niks vinden. Voorheen draaide ik ook mp3 vanaf een partitie, maar dat doet ie nu ook niet meer. Rara, wie weet een antwoord of heeft een suggestie.
ik wacht (muziekloos af):confused:
groet.

Start hij niet op ofzo?
Of beginnen de MP3's niet met spelen.

Je zou voor het laatste kunnen zien of het bestands type .mp3 wel staat gekoppeld aan de WM9, dit doe je dooe te kiezen voor mapoptie en daarna voor bestandstype of optie's.
Dan zoek je de extensie mp3 op in dat lijstje en kijk je of de pc weet dat dit moet geopend worden met WM9.

Hallo JJW,

in mapopties staan alle vinkjes ingevuld, en het geld dus voor alle muziekformaten, en niet alleen mp3 doen het dus niet. Zonet geprobeerd of een originele muziekcd geprobeerd; doet het ook niet. (wel gewoon op cdspeler) Tóch is dat vakje aangevinkt. Nog even daar straks in een andere gebruiksomgeving geprobeerd; daar doet ie het wél!!
snapput dus niet
Zou ik 'm moeten re installeren? Leest ie e.e.a. ( na de -installatie) als ik naar windosupdate ga. Dan laadt ik hem gewoon opnieuw, of werkt dat niet?

groet,
:rolleyes:

Dat zou ook moeten werekn, je kunt ook inderdaad de installatie gewoon over nieuw doen.
Vreemde zaak trouwens dat het niet werkt, heb je nog meerdere programmas draaien voor muziek en etc?

Bedankt voor je snelle reactie. Dus gewoon de- installeren via windows? Kan ik 'm dan gewoon weer ophalen bij windows update? omdat ze daartoch mijn installatiegeschiedenis bijhouen is het toch niet zo dat dat niet werkt hoop ik? of is er een andere site waar ik WM9 dan vandaan kan halen?

:thumb:

hallo JJW,
wat ik nog even heb nagekeken met een ander rpog: ook daar heb ik bij het opstarten een midi error!
kortom, er lijkt nu meer aan de hand......:confused:

Hallo voor de lezer van vanavond even een update; ook na WM9 opnieuw laden (vanuit de gebruiksomgeving van waaruit hij het niet wil doen) doet ie het nog steeds niet. voor de volledigheid: WM 9 start wel op ; scherm komt op en zo. maar geluid, ho maar!
Omdat het bij alle andere gebruikers wel werkt, ga ik vanuit de hoofdomgeving"windows"nog een keer de zaak opnieuw de- en herinstalleren. Geen resulstaat betekent een ander probleem in de bewuste omgeving.

Dus voor dit moment: vraag niet opgelost , maar probleem lijkt dus elders te liggen. Ga dus zoeken in gebruiksomgeving.......bedankt voor het meedenken en adviseren. kortom ik meld 'm nu wel af.

groet:thumb:

Nou ik had nog geen tijd om te reageren maar ik vindt het een vreemde zaak, elke omgeving doet hij het behalve in de omgevng waarin hij geinstaleerd is.
Ik moet toegeven, ik zou het niet weten zo even.
Sorry.

Hallo jjw,

ik had de gelegenheid ter plekke een deskundige collega te kunnen benuten; in een vakje is een vinkje verwijderd in een scherm waarop de verbinding zou wordne weggehaald. Daarop deed ie het. waarshijnlijk bij installatie óf aangeklikt of default geïnstalleerd.
ik hoef er niet meer achter te komen; het is opgelost. bedankt in ieder geval voor de energie.:thumb: :thumb:
groet

Geen probleem hoor, het soms wat moeilijk te gokken wat iemand gedaan zou kunnen hebben als je er inderdaad niet bij zit.
Blij dat het dan nu werkt, daar gaat het om.
Veel plezier.

Status
Niet open voor verdere reacties.
Terug
Bovenaan Onderaan