WMA-bestanden

Status
Niet open voor verdere reacties.

Wingspost

Nieuwe gebruiker
Lid geworden
6 feb 2009
Berichten
2
Ik heb een FTP-site gemaakt met Kompozer met daarop een aantal links naar WMA-files.
Als ik de site bekijk met Firefox dan kan ik deze bestanden niet downloaden; met IE lukt dat wel.
Iemand die dat verschijnsel kent en enig idee heeft hoe ik dat moet oplossen?
Bedankt voor de tips.

Wingspost.
 
Dit komt omdat WMA een extensie is voor Windows, en dus niet ondersteund word door andere browsers als FireFox, Opera en Chrome.

Ik zou je aanraden de bestanden om te vormen naar *.mp3 bestanden met een converter of iets als Audacity o.i.d.
 
Dit komt omdat WMA een extensie is voor Windows, en dus niet ondersteund word door andere browsers als FireFox, Opera en Chrome.

Ik zou je aanraden de bestanden om te vormen naar *.mp3 bestanden met een converter of iets als Audacity o.i.d.

Nee, fout antwoord, daar ben ik inmiddels achter. Je kunt met elke browser elk bestand downloaden. Het probleem is echter dat WMA-bestanden beveiligd zijn tegen te vaak kopiëren en dan inderdaad alleen nog maar door IE worden ingelezen.
Ik ben dus inderdaad gedwongen enkele honderden bestanden te converteren naar MP3.
Jammer, ik had het liever anders gehad. Dit gaat veel tijd kosten.

In elk geval bedankt voor het meedenken.

Wingspost.
 
Laatst bewerkt door een moderator:
Ik heb je vraag dan verkeerd begrepen. Ik dacht dat je hem als achtergrond wou afspelen op je site.
 
Status
Niet open voor verdere reacties.
Steun Ons

Nieuwste berichten

Terug
Bovenaan Onderaan