wma branden

• Onderwerp starter Onderwerp starter M 3
  • Startdatum Startdatum
Status
Niet open voor verdere reacties.

M 3

Gebruiker
Lid geworden
6 okt 2002
ik heb van 2 verschillende cd`s een nummer gebrand op een cdrw,allebei met 80 kbps wma.het ene nummer komt van cd trance 2003 1st edition en die speelt NIET af op m`n mp3/wma speler terwijl het 2e nummer van cd rozengeur en wodkalime 2 komt,en deze kan ik zonder probleem als wma afspelen.

Ik neem aan dat je wilt weten waarom je ene nummer het niet, en je andere nummer het wel doet ?? :confused:

Welk brandprogramma heb je gebruikt en welke brander heb je?

ik bebruik nero,versie 5.5.10.0 en easy cd 5.o platinum.m`n brander is een plextor 40x12x40

Dan verwacht ik dat het aan nero ligt, hier heb ik slechte ervaringen mee, en ook van veel andere al klachten gehoord...

Ik zou voortaan gewoon branden met easy cd 5.0 platinum... ;)

als ik nog een heel klein duitje in het discussiezakje mag doen ?

Nero is, objectief gezien, verreweg het meest superieure brandprogramma wat thans op de markt is............

Echter, iedere "brander" weet of zou kunnen weten, dan wel leest op dit forum hoe hij/zij het zou kunnen weten, dat Nero en ECDC NAAST elkaar op 1 systeem, NIET handig, zelfs af te raden is...........................

het kan problemen geven..............................

Laatst bewerkt:
gebruik eens musicmatch jukebox, draait goed naast nero en je kunt verschillende extensies naar cd copieren.

Pasja je hebt gelijk hier zijn al veel aanwijzingen voor dat het niet lekker samen gaat, dit komt op ieder forum terug.

Echter er zijn uitzonderingen ik draai op 2 pc's met W2k ,deze hebben beide nero en ecdc platium.
Ik heb nog nooit problemen gehad en ja ik brandt alles.
SVCD>WAV>MP3>MP3pro>WMA
Dus blijkbaar gaat het bij sommigen wel goed, heb je problemen en moet je echter wel gaan kiezen tussen die 2 progjes dan gaat mijn voorkeur toch naar nero.

Verder is er nog een heel goed progamma welk niet zo bekend is en die heet CD-MATE,
Dit is een combinatie van clone-cd en nero
Als je het een keer wil uitproberen kan je HIER een trial downloaden.

Status
Niet open voor verdere reacties.
Terug
Bovenaan Onderaan