wma naar ?

Status
Niet open voor verdere reacties.

Victor V

Gebruiker
Lid geworden
2 feb 2005
Ja, het volgende als ik een gewoon beveiligd cd-tje rip met mediaplayer 10 dan hou ik een WMA bestand over. Hoe schrijf ik het nu weg om het te laten spelen op een gewone ouderwetse CD-speler?

branden als audio cd,

Wav's kunnen nie op cd-spelers worden afgespeeld...

Geplaatst door bultje21
branden als audio cd,

Wav's kunnen nie op cd-spelers worden afgespeeld...
dus volgens jou kan je dus gewoon een wma formaat of mp3-formaat als audio-cd branden en dan doet hij het?

Als je gewoon de wav bestanden brand met Nero als audio CD dan moet er geen probleem zijn!

Nog even een vraagje erbij als ik zo vrij mag zijn. Ik wou een mp3 cd maken van mp3 's en wma's. Ik heb gekozen voor een mp3 cd maken (in Nero 6), daarna mp3's gesleept naar het brand vlak, daarna wma files naar brandvlak gestuurd. Alleen wou dat laatste niet. Onbekend file, component. Moet je dan eerst die wma files omzetten naar mp3 en daarna pas branden?

Heb je wel de WMA plug in gedownload en geïnstaleerd zoals ik hierboven al zei?

Dat ga ik vanavond nog wel een keer controleren. Volgens mij heb ik dat gelijk na de installatie van nero gedaan! Alvast bedankt!!

Nou die plug in is het ook niet!!
Hij zegt dus wanneer ik een wma file sleep naar mijn mp3cd dat hij het geen compatible bestand is. Vind ik vreemd, dacht dat hij dat wel automatisch dan wel eerst naar mp3 omzet? Toch??

Status
Niet open voor verdere reacties.
Terug
Bovenaan Onderaan