Wmp 11 problemen met msn

Status
Niet open voor verdere reacties.

bartimans7

Gebruiker
Lid geworden
9 sep 2008
ik heb wmp 11 en als ik muziek luister komt het niet in mijn msn naam te staan, bij opties>invoegtoepassingen>achtergrond staat er niks bij dat het in mijn msn naam komt.
weet iemand hoe het wel moet? of kan het gewoon niet ?

alvast bedankt :D

Je moet dit in msn instellen. Click op je naam opties en dan persoonlijke gegevens daar aanvinken muziek die ik beluister tonen in gespreksvenster

In windows media player op het pijltje onder nu afspelen klikken (naast mediabibliotheek) --> invoegtoepassingen --> overige --> Muziek-plugin voor live messenger aanvinken ;)

Ik heb een plaatje bijgevoegd waar het moet staan.

Welke versie van msn heb je?

Bijlagen

• Naamloos.jpg
    Naamloos.jpg
    35,7 KB · Weergaven: 31
ik heb niet de nieuwste msn, die daarvoor ook niet, maar die daarvoor. kan zo de naam niet vinden. maar bij mij staat die overige er niet bij.:confused:

Oww.. dan is deze optie waarschijnlijk nog niet toegevoegd aan jou versie
waarom neem je niet een nieuwere versie?

Oww.. dan is deze optie waarschijnlijk nog niet toegevoegd aan jou versie
waarom neem je niet een nieuwere versie?

ik heb wmp 11, maar is er dan een nieuweren versie? en hoe krijg ik die afbeelding klein genoeg om bijlagen mee te sturen. dan kan ik het laten zien.

Laatst bewerkt:
Gewoon in paint kleiner maken? Gewoon met de rand die je daar hebt.. (ik weet niet hoe ik het anders moet uitleggen)

Het vreemde is dat hij het eerst wel gewoon deed en nu niet meer, maar op een andere computer kan het wel gewoon? :confused: ik zal eens kijken of opnieuw installeren werkt :thumb:

Laatst bewerkt:
Status
Niet open voor verdere reacties.
Terug
Bovenaan Onderaan