WMP 6.4 wordt weergegeven i.p.v. nieuwere versie op websites met video

Status
Niet open voor verdere reacties.
en zijn in WMP 7.1 alle bestandstypen nog steeds AANgevinkt?
Zoja, dan ben ik ook helaas uitgepraat:mad:

groetjes, Peter
 
Heb nog even voor je gesnuffeld.
Sites zoals www.fabchannel.com, kunnen alleen bekeken worden vanaf WMP 9, omdat de WMP vanaf die serie met de benodigde bitrate om kan gaan.
Talpa kennende zullen die niet met oude rommel gaan werken, dus vrees ik dat je om die programma's te willen zien er ook aan moet geloven.
Of een videorecorder instellen, hoef je ook geen programma te missen.
Ik zal maar niet over een harddiscrecorder beginnen, want dat is te modern, soory melig grapje, maar ik moest het even kwijt hahahahahaha
Ik hoop dat ik je nu heb kunnen overtuigen, zo niet, even goeie forumleden, maar ik stop met deze thread.

Fonz
 
Geplaatst door A.J.
Heb nog even voor je gesnuffeld.
Sites zoals www.fabchannel.com, kunnen alleen bekeken worden vanaf WMP 9, omdat de WMP vanaf die serie met de benodigde bitrate om kan gaan.
Talpa kennende zullen die niet met oude rommel gaan werken, dus vrees ik dat je om die programma's te willen zien er ook aan moet geloven.
Of een videorecorder instellen, hoef je ook geen programma te missen.
Ik zal maar niet over een harddiscrecorder beginnen, want dat is te modern, soory melig grapje, maar ik moest het even kwijt hahahahahaha
Ik hoop dat ik je nu heb kunnen overtuigen, zo niet, even goeie forumleden, maar ik stop met deze thread.

Fonz

Ik heb gewoon niets met die nieuwere versies van WMP. Ik kan nog geeneens streams opslaan, met 'afspeelijst exporteren naar bestand' zoals dat in WMP 7.1 heet. Dat staat bij die nieuwere versies uit op een of andere manier.
 
Nee, maar streams opslaan is wel een heeeeeeeeeeeeeeel ander issue.
Meestal mag dat niet omdat er copyright opzit etc etc.
Maar zoals gezegd, ik kap met deze thread, want hier valt geen "eer" meer te behalen, het spijt me erg.

Fonz
 
Nou ik heb in godsnaam maar dan dat WMP10 geinstalleerd, ik snap er geen moer van maar goed. Ik kan in iedergeval wel 'uitzending gemist' mee kijken.
 
HIEPERDEPIEP ****RRRRRRRRRRRRRRRRRRRRRAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAA
 
Geplaatst door erwin32
Nou ik heb in godsnaam maar dan dat WMP10 geinstalleerd, ik snap er geen moer van maar goed. Ik kan in iedergeval wel 'uitzending gemist' mee kijken.

Gefeliciteerd ;).

En je kunt altijd nog je oude WMPlayer blijven gebruiken hoor voor gewone movies enzo.
 
Geplaatst door erwin32
Nou ik heb in godsnaam maar dan dat WMP10 geinstalleerd, ik snap er geen moer van maar goed. Ik kan in iedergeval wel 'uitzending gemist' mee kijken.

Dag mensen,

Ik heb het hele topic doorgelezen en heb alle updates van Microsoft Update geinstalleerd evenals WMP 10. Via uitzending gemist van Talpa kan ik wel geluid horen van de stream maar heb geen beeld. "Geen beeld" wil zeggen dat ik alleen maar een zwart scherm krijg.

Iemand hier nog ideeen over?

Met vriendelijke groeten,
Jeroen
 
Status
Niet open voor verdere reacties.
Terug
Bovenaan Onderaan