WMP 6.4 wordt weergegeven i.p.v. nieuwere versie op websites met video

Status
Niet open voor verdere reacties.
Moet je nou eens goed luisteren.
Microsoft, jahaa, zelfs Microsoft is afhankelijk van andere aanbieders van software en mediaontwerpers.
Vandaar dat er na 6.4 nog andere en nieuwere versies zijn uitgebracht.
Een motorblok van de Ford GT40 uit 1965 past nu eenmaal niet in de Ford GT van 2003.
Veel veranderingen zijn wel degelijk inorde, niet al het oude is beter.
Moet er niet aan denken dat we nu nog maar alleen in DOS zaten te rommelen of sterker nog, dat we in een berevelletje met een knots op jacht zouden moeten om te eten.
Blijkbaar heb je met dit alles grote moeite, dat kan zijn en is helemaal niet erg, maar dan weet je meteen waarom je van andere NIEUWE mediatypes bent uitgesloten.

Succes verder,
ik geef het stokje hier door,
Fonz
 
Dat het kwalijk is en dat je het er niet mee eens ben ben ik met je eens maar ik ben het ook eens met Pretender dat de enige echte oplossing WMP 10 is!!
Je draait toch ook niet meer op W95??;)
 
Geplaatst door Raymond Bos
Dat het kwalijk is en dat je het er niet mee eens ben ben ik met je eens maar ik ben het ook eens met Pretender dat de enige echte oplossing WMP 10 is!!

En dat ga ik dus niet gebruiken, klaar....

Mijn vraag blijft dus nog steeds open staan. Wie?
 
Nogmaals: WMP 9 dan

En wie? Ja je kan door blijven vragen.. Maar vermoeddelijk is er niemand met een oplossing.
 
Geplaatst door A.J.
Moet je nou eens goed luisteren.
Microsoft, jahaa, zelfs Microsoft is afhankelijk van andere aanbieders van software en mediaontwerpers.
Vandaar dat er na 6.4 nog andere en nieuwere versies zijn uitgebracht.
Een motorblok van de Ford GT40 uit 1965 past nu eenmaal niet in de Ford GT van 2003.
Veel veranderingen zijn wel degelijk inorde, niet al het oude is beter.
Moet er niet aan denken dat we nu nog maar alleen in DOS zaten te rommelen of sterker nog, dat we in een berevelletje met een knots op jacht zouden moeten om te eten.
Blijkbaar heb je met dit alles grote moeite, dat kan zijn en is helemaal niet erg, maar dan weet je meteen waarom je van andere NIEUWE mediatypes bent uitgesloten.

Succes verder,
ik geef het stokje hier door,
Fonz

Nog maar eens goed lezen vriend.
 
Geplaatst door erwin32


En dat ga ik dus niet gebruiken, klaar....

Mijn vraag blijft dus nog steeds open staan. Wie?


Niemand, omdat het stomweg niet kan!!
 
Geplaatst door Raymond Bos



Niemand, omdat het stomweg niet kan!!

WMencoder 9 werkt wel in iedergeval, heb ik net geprobeerd alleen krijg ik alleen het Talpa logo te zien en geen beelden.
 
Waarschijnlijk omdat 6.4 de snelheid niet aankan.
 
Dat heb je net gedaan door die nieuwe codecs erin te zetten.
Voor de rest verwijs ik graag naar alle hiervoor gegeven antwoorden.
Me dunkt, een hoop aandacht "voor weinig"......................
 
Geplaatst door A.J.
Dat heb je net gedaan door die nieuwe codecs erin te zetten.
Voor de rest verwijs ik graag naar alle hiervoor gegeven antwoorden.
Me dunkt, een hoop aandacht "voor weinig"......................

Tja, je had het ook niet hoeven doen hoor, graag of helemaal niet...
 
Geplaatst door erwin32


Tja, je had het ook niet hoeven doen hoor, graag of helemaal niet...



Ik denk op zo'n toon in de toekomst dan inderdaad helemaal niet:(
Sorry dat ik het zeg, maar men probeert je wat duidelijk te maken en daar heb je geen oor voor!!
 
We doen het heel graag, sommige al jaren en iedere dag weer, maar op een gegeven moment komt er zelfs aan onze tijd, energie, kennis, begrip, geduld etc. een einde.

Succes,
fonz
 
wat doe je moeilijk man instaleer gewoon WMP 10 op je pc man bevalt ie niet dan verwijder je hem je kan niet zeggen dat ie niet goed is want je hebt hem toch nooit uitgeprobeerd...

moest er ff uit ;)

[edit mod] bericht aangepast was een beetje overdone [/edit mod]
 
Laatst bewerkt door een moderator:
ik krijg een beetje het gevoel dat dit topic uit de hand gaat lopen aangezien ik nu ook al berichten moet gaan aanpassen.

als de topic starter geen nieuwere versie van WMP wil proberen dan is dat zijn goed recht.
Dat er verder dan geen opties zijn daar kunnen de antwoord gevers niets aan doen.

bij deze een verzoek geef normaal antwoord aan elkaar of geef geen antwoorden meer maar laten we het normaal houden.

Even voor de topic starter als je goed in de bron code zou kijken dan zie je dat alleen mediaplayer aangeroepen wordt om de video af te spelen er zal dan automatische jouw oude versie aangeroepen worden omdat dat de versie is die op jouw pc staat.
iemand de wmp 8 / 9 / 10 heeft zal die weergave zien.
Dus ja hoogst waarschijnlijk is jouw mediaplayer dusdanig out of date dat dit niet werkt met jouw versie.
De ontwikkelingen op internet staan niet stil en wil je bij blijven dan zul je af en toe toch echt nieuwere versie ergens van moeten installeren.
 
Laatst bewerkt:
Geplaatst door erwin32
Ik heb WMP 7.1 maar toch laat hij op bepaalde websites met de mogelijkheid om iets te bekijken de oude versie 6.4 zien waardoor sommige videoclips niet te zien zijn vanwege de verouderde versie. Iemand enig idee hoe ik kan zorgen dat hij de nieuwere versie van de WMP laat zien?

Als ik overigens in de source code van de website ga kijken en ik kopieer de url en plaats hem vervolgens in mijn wmp 7.1 werkt het wel gewoon.

erwin32
Het zou kunnen zijn dat in WMP 7.1 niet het juiste bestandstype is aangevinkt en in WMP 6.4 wèl.
Vink in WMP 7.1 alle bestandstypen aan en probeer het dan nog eens

groetjes, Peter
 
Geplaatst door decock1


erwin32
Het zou kunnen zijn dat in WMP 7.1 niet het juiste bestandstype is aangevinkt en in WMP 6.4 wèl.
Vink in WMP 7.1 alle bestandstypen aan en probeer het dan nog eens

groetjes, Peter

Dat werkt ook niet....
 
erwin32

Als je nou eens de map van WMP 6.4 - ik meen de map 'mplayer'- opzoekt en daarin de WMP 6.4 opstart en dan, indien nog niet alle bestandstypen zijn uitgevinkt, dit alsnog doet?
Misschien heb je dan succes.

Peter
 
Geplaatst door decock1
erwin32

Als je nou eens de map van WMP 6.4 - ik meen de map 'mplayer'- opzoekt en daarin de WMP 6.4 opstart en dan, indien nog niet alle bestandstypen zijn uitgevinkt, dit alsnog doet?
Misschien heb je dan succes.

Peter

Ook dat heb ik geprobeerd maar zonder succes.
 
Status
Niet open voor verdere reacties.
Terug
Bovenaan Onderaan