WMP crash pc

Status
Niet open voor verdere reacties.

rpinzon310

Gebruiker
Lid geworden
19 okt 2004
Berichten
267
Als ik gebruik WMP 10 met muziek of videos dan crash mijn pc, ik kan niets meer doen, moet ik met restart knopje opnieuw opstarten... weet iemand waarom?
 
ik heb net geprobeerd om WPM 11 te instelere maar ik kan niet, en als ik terug gaa naar wmp 9? word het probleem opgelost? want wat raar is is dat ik heb gisteren XP geinstallerd en natuurlijk alle updates gedaan
 
Wat voor fout krijg je bij het installeren van WMP 11?
Terug naar 9 zou het probleem kunnen oplossen ja.
 
Hallo !

Mediaplayer 11 downloaden, uitpakken in een map, de drie onderste .exe bestanden stuk voor stuk installeren. Lukt altijd, ook in jouw geval.

Greetz,

Harry.
 
hello allemaal het probleem word misschien moeilijk of misschien duidelijk, ik heb geprobeerd om andere programma te downloaden (VLC) voor video bestanden maar die crash ook de pc... dus het werkt niet met WMP en ook niet met VLC!!!!! :evil: heeft iemand een idee over hoe kan ik dit oplossen?
 
Hallo !

Mediaplayer 11 downloaden, uitpakken in een map, de drie onderste .exe bestanden stuk voor stuk installeren. Lukt altijd, ook in jouw geval.

Greetz,

Harry.

ik ben wmp 11 aan het downloaden maar ik krijg alleen 1 .exe bestand dus geen drie
 
Hoi !

Als je hebt uitgepakt staan er onderaan 3 x"Self-Extrcting Cabinet".

Klik eerst op de bovenste, en zo alle drie.

Klaar !

Greetz,

Harry.
 
hey hoi... bedankt voor je reactie...

ikk heb het gedownload vanuit de microsft site daar heb je alleen 1 optie om 1 .exe bestand te downloaden, ik hoeft niets te uitpakken...


Hoi !

Als je hebt uitgepakt staan er onderaan 3 x"Self-Extrcting Cabinet".

Klik eerst op de bovenste, en zo alle drie.

Klaar !

Greetz,

Harry.
 
Luister "!

Je maakt waar dan ook een nieuwe map aan, klikt rechts op de download en kies voor: "bestanden uitpakken....."

Dan kies je voor de zojuist gekozen map en klikt oke.

Ga nu naar die map en zie verder mijn vorige post.

Greetz,

Harry.
 
ff een vraagje waar kan ik die downloaden???? :eek: want vanuit microsoft ik hoef niets "UIT TE PAKKEN" !!!!!! :mad:

Luister "!

Je maakt waar dan ook een nieuwe map aan, klikt rechts op de download en kies voor: "bestanden uitpakken....."

Dan kies je voor de zojuist gekozen map en klikt oke.

Ga nu naar die map en zie verder mijn vorige post.

Greetz,

Harry.
 
Hoi !

Sorry hoor maar ik probeer het duidelijk uit te leggen !

Je kiest op de microsoft-site voor downloaden - opslaan in (bijv) bureaublad.

Als je er dan links op klikt wordt WMP11 geinstalleerd !

Niet doen, er rechts op klikken !

Kiezen voor: bestanden uitpakken....

Zie verder m'n vorige post.

Greetz,

Harry.
 
Status
Niet open voor verdere reacties.
Terug
Bovenaan Onderaan