WMP - digitale kopieerbeveiliging, decoder en videokaart

Status
Niet open voor verdere reacties.

wouterdm

Nieuwe gebruiker
Lid geworden
14 mei 2007
grijs haar grijs haar grijs haar krijg ik ervan
nog maar enkele maanden heb ik vista maar heb al meer naar oplossingen van problemen moeten zoeken dan iets anders...
WMP speelt nu reeds een maand DVD's niet meer af, daarvoor had ik geen enkel probleem met officiële dvd's af te spelen.
Een maand geleden had ik het probleem: de dvd kan niet worden afgespeeld wegens een probleem met de digitale kopieerbeveiliging tussen het dvd-station, decoderen en de videokaart. Na uren surfen op het internet en fora afschuimen (en na verschillende codec packs geïnstalleerd te hebben want iedereen schijnt te zeggen datd dit de oplossing is...) heb ik dan maar de ROXIO mpeg-2 licentie gekocht (verdorie veel geld voor filmpjes te kijken op een laptop!). Twee weken geleden deed hij het terug niet en begin er stilletjes grijs haar van te krijgen. De verschillende codec packs waaronder K-Lite hebben geen effect. Het freeware programma MediaPortal (mooie interface overigens) heeft welgeteld 4 dagen dvd's mogen afspelen van windows.
Heb ook ondertussen dvdupgrd /detect en dvdupgrd /upgrade uitgeprobeerd maar hier reageert Vista niet eens op.
Ik weet niet meer wat te doen......

ik gebruik al jaren powerdvd en die speelt altijd af

Status
Niet open voor verdere reacties.
Terug
Bovenaan Onderaan