WMP speelt niet goed af!

Status
Niet open voor verdere reacties.

Heatseeker

Gebruiker
Lid geworden
30 dec 2002
Berichten
529
Kleine filmpjes die ik per mail ontvang en aanklik om te openen, duurt erg lang.
In mpg of mpeg gaat het nog wel, maar als wmv en asf is het gewoon een drama, laat staan dat ze geopend worden...want dat gebeurd ook niet altijd.

Tijdens dat lange openen geeft wmp aan dat ie bezig is met hetwijzigen van media bestanden....wat is er hier niet goed?

heatseeker
 
zijn het echt wel filmpjes?
staat er geen dubbele extensie achter? Zo ja dan is het bijna zeker een virus.
Ook zonder zou het een virus kunnen zijn (wat is de grootte van het bestand?, een beetje film moet toch wel een kbyte of 500 zijn)

Verder kunnen asf en wmv links bevatten naar websites. Deze movies worden vaak ook gebufferd.


die melding vertrouw ik niet zo maar kan een codec installatie zijn.
 
gaat het ook zo langzaam als je de filmpies eerst helemaal download en op je HD op slaat??
of gaan ze alleen maar zo langzaam wanneer je ze direct wilt openen vanaf internet
 
Groote van de filmpjes varieert meestal tussen de 500 kb & 3 mb...nix bijzonders dus eigenlijk en de meesten heb ik al enige tijd.

Persoonlijk kon ik met wmp al deze filmpjes makkelijk openen maar sinds enige tijd gaat het erg moeilijk!

Als ie ze opend....duurt het enige tijd en geeft wmp aan dat ie eerst dus media bestanden moet wijzigen!

heatseeker
 
Maakt niet uit of ik ze direckt open vanaf internet of als ze al opgeslagen zijn in een map.
 
ook al een keer helemaal verwijdert en met regedit alles wegehaald?
 
Het gewoon verwijderen weet je wel denk ik.
Maar regedit is wel riskant als je teveel wegooit.
Dus misschien kan je beter een regcleaner downloaden:

Kijk eens bij download.com voor regcleaner
Of Installeer Windows gewoon er over heen
 
Ik kom nu in het register, deze computer en dan allemaal HKEY`s....kan toch niet zo zijn dat ik die allemaal moet verwijderen?
Of welke dan wel?

Verder heb ik hier het progje Ëasy Cleaner"...die gebruik ik ook om mijn register schoon te houden!

Nou roept U maar.......

groeten Heatseeker
 
Trouwens heb ik 98se er al eens overheen gegooid, en Easycleaner gebruik ik ook regelmatig...maar zonder resultaat dus blijkbaar!

Toen alle WMP versies van mijn computer af waren, stond alleen de WMP-2 er nog in....das toch de standaard die bij windows hoort?

heats
 
Status
Niet open voor verdere reacties.
Terug
Bovenaan Onderaan