WMP, wie weet hoe het zit./

Status
Niet open voor verdere reacties.

PiesDescalzos

Gebruiker
Lid geworden
1 mrt 2007
Berichten
75
Hallo,
Ik heb sinds kort een nieuwe pc met Windows Vista. Van enkele filmpjes, waar geluid bij zit, geeft Windows Media Player het geluid niet weer. Op de vorige pc (xp) hoorde je wel gewoon het geluid van de betreffende filmpjes. Weet iemand waar het aanligt en hoe ik het kan verhelpen?

groetjes
Pies Descalzos
 
Nee, het geluid doet het nog steeds niet van bepaalde video's! Ik heb het 'full codec-pakket' geïnstalleerd..
 
Ja in deze speler doet het geluid het van de desbetreffende filmpjes wel! :D
Maar hebt u geen idee hoe het zou kunnen komen dat het geluid het bij deze fimpjes in WMP niet doet? Ik ben er trouwens wel achtergekomen dat het om filmpjes gaat van één van mijn camera's. Het geluid van filmpjes van andere camera's doet het wel.
 
Ik heb geen flauw idee maar ben er wel nu van overtuigd dat die VLC Player een fantastische Player is die werkelijk alles afspeelt :thumb:
Wellicht dat een ander je verder kan helpen mits je het persé in WMP wil afspelen!

Welke extensie hebben die filmpjes eigenlijk?
 
Laatst bewerkt:
Dat bedoel ik wel.Dat moet WMP ook gewoon kunne afspelen maar hij hangt op het geluids spoor dus en ik zou even niet weten waarom.
 
Geluidsspoor? In moviemaker vertonen de filmpjes trouwens ook geen geluid.
Maar in ieder geval bedankt voor het helpen tot zover..!
 
Opgelost! Mijn zusje kwam erachter dat er ergens een codec aangegeven stond die miste. Ik heb na deze codec gezocht en ergens via een pakket gedownload.
Maar toch bedankt voor de hulp..:)
 
Status
Niet open voor verdere reacties.
Terug
Bovenaan Onderaan