WMPNetwk.exe Taakbeheer

Status
Niet open voor verdere reacties.

Pinoclub

Gebruiker
Lid geworden
3 okt 2006
Hoi in windows taakbeheer

bij het tab blad Processen.

staat dit .exe file WMPNetwk.exe dan staat de cpu op 95 en het geheugen op 300.000kB

dat slaat nergens op kweet het als ik in veilig modus opstart dan komt ie niet te voor zijn met met spy sweeper en norton anti virus kunnen niks vinden. ( ook niet via veilige modus )

zelf denk ik dat het spyware is.

via internet kan ik er niks over vinden.

hebben jullie mischien een idee.

het is van windows media player.
kheb media player er ook van afgehaadl en opnieuw geinstaleerd en dat maakte niks uit.

alvast bedankt
C:\Program Files\Windows Media Player\WMPNetwk.exe

Als je de bestandsnaam in Google zoekt vindt je veel info hieronver wat het is.

Process File: wmpnetwk.exe or wmpnetwk
Process Name: Windows Media Player Network Sharing Service

Description:
wmpnetwk.exe is the main executable for Windows Media Player Network Sharing Service. It is used to share Windows Media Player libraries. Disabling or enabling it is down to user preference.
Click Here to Scan Your PC including wmpnetwk.exe to Detect any Security Threat

Recommendation for wmpnetwk.exe:
wmpnetwk.exe is not a critical component, but see the information above before disabling it. It is highly recommended to Run a Free Performance Scan to automatically optimize memory, CPU and Internet settings

Het bestand hoort inderdaad bij Windows Media Player, dus is geen virus en geen spyware of andere malware.
Het is nodig voor WMP, om WMP Libraries te delen.

Het bestand zit in de goede map ( C:\Program Files\Windows Media Player\ ) en kan dus geen kwaad.

Je zou Windows Media Player kunnen deinstalleren en weer installeren, misschien verhelpt dat het probleem.

ik heb dit probleem ook en neemt al mijn CPU in gebruik en wanneer ik het proces beindig start die vanzelf weer opnieuw op, hoe kan ik hem wegkrijgen?

heb btw media sharing ook uitgezet en poorten voor windows media player sharing met mijn xbox 360 ook uitgezet.

Welke versie van Windows Media Player gebruik je?
Misschien verhelpt een herinstallatie van WMP het probleem..

heb het al gefixt, heb via uitvoeren » services.msc » windows media player network sharing hem uitgeschakeld.

Thnx man

hey hartelijk dank man... ik zat al ruime tijd te 'kleauten' met m'n laptop over hoe ik dat uit kon krijgen ... THNX :D:thumb:

Status
Niet open voor verdere reacties.
Terug
Bovenaan Onderaan