WMV converter

Status
Niet open voor verdere reacties.

Durant

Gebruiker
Lid geworden
22 mrt 2007
Graag zou ik advies willen over een betrouwbare en gratis WMV converter, geen trial versie, om mijn video opnames over te zetten in bijv. AVI (in Vista!).
Ik heb me suf gezocht maar loop telkens tegen trials en registraties aan. :confused:
Wie heeft er een tip voor mij? Alvast hartelijk dank :)

Graag zou ik advies willen over een betrouwbare en gratis WMV converter, geen trial versie, om mijn video opnames over te zetten in bijv. AVI (in Vista!).
Ik heb me suf gezocht maar loop telkens tegen trials en registraties aan. :confused:

Zoek hier eens tussen

en dan beelbewerking als catergorie, verder niets --> zoeken

Laatst bewerkt door een moderator:
WMV converter - probleem nog niet opgelost

Helaas is onderstaand probleem nog niet opgelost - ik kan geen gratis programma vinden dat ook geen trial versie is....

Helaas is onderstaand probleem nog niet opgelost - ik kan geen gratis programma vinden dat ook geen trial versie is....

Dan weet ik het ook niet, mischien kun je het illigaal downloaden via torrent...

succes ermee

Status
Niet open voor verdere reacties.
Terug
Bovenaan Onderaan