WMV extensies

Status
Niet open voor verdere reacties.

giezenjh

Gebruiker
Lid geworden
30 jul 2003
WindowsXPpro
Geachte helpers,
Korte vraag:"Hoe open ik bestanden met een WMV extensie?"
Recent krijg ik ze heel dikwijls!
M.v.g.
Ko

WMV extensie

Hallo Bern@rd,
Hartelijk dank voor de snelle reactie. Ik heb de bovengenoemde file geopend, veel gelezen en meerdere dingen uitgevoerd en opnieuw gestart. Ik hoopte dat ik wat bereikt had maar krijg nog steeds het bericht: kan het bijlage bestand niet openen.
Ook heb ik o.a. windows media player waar nodig laten corrigeren en zo nodig updaten.
Er zijn nog 18 fouten in de extensies volgens de scanning maar ik kan ze niet vinden of er WMV bij is.
Is het moeilijk een wat gerichtere aanwijzing te geven wat ik precies zou moeten doen?
Gisteren al een herstel uitgevoerd op de laatste beschikbare datum en dat was 6 feb. 2008. Was ook geen sukses en dus daarna Helpmij aangeschreven.
In de hoop dat je mij kunt helpen,
m.v.g.
Ko

Er zal wel een codec niet geïnstalleerd zijn om deze bestanden te kunnen verwerken. Met onderstaande link is misschien de juiste codec te installeren.
http://www.microsoft.com/windows/windowsmedia/forpros/format/codecdownload.aspx
Hallo Bern@rd,
Heel hartelijk dank voor jouw hulp, het werkt weer.
Instructies van jou en het programma opgevolgd en ik ben weer happy, probleem opgelost.
Ergens onderaan rechts zag ik dat voorheen ergens, dat ik dat moest aanklikken wanneer opgelost, zie het hier nu niet, misschien wanneer verzonden.
Nogmaals dank,
Ko

Status
Niet open voor verdere reacties.
Terug
Bovenaan Onderaan