Wndows 7 7057

Status
Niet open voor verdere reacties.

jesse131

Gebruiker
Lid geworden
20 okt 2008
Ik weet niet of het bij iedereen al bekend is maar op 12 maart 2009 is windows 7 RC1 build 7057 uitgekomen en uitgelekt via torrentsites's. Graag als iemand deze versie ervan zeggen wat diegene ervan vind.

Jesse

Hoi !

Green problemen mee ondervonden, gewoon de vorige versie ge-update. !

Ander inlogscherm. andere achtergronden, alle bekende bugs uit voorgaande versie's verholpen.

Wel een nieuwe " bug " : na het opstarten krijg je op je bureaublad een kladblokscherm met tekst.

Dit kun je als volgt oplossen: http://support.microsoft.com/kb/330132

Dit betr.32-bits-versie.

Greetz,

Harry.

ik krijg af en toe nog rare foutmelding heeft volgen mij met kladblok bug te maken maar kan ook iets anders zijn maar verder werkt hij perfect. er zijn ook leuke wallpaper's bij gekomen

Trouwens..

De kladblok bug gaat weg als je op start drukt Folder intoets en op Folder Options drukt ga dan naar het tabblad view en haal het vinkje weg bij het engelse systeembestanden verbergen en zet een puntje bij het engelse verborgen mappen en bestanden weergeven (het engelse hangt af van je windows 7 taal) ga daarna naar start druk op all programs en ga naar de map startup daar verwijder je het bestand desktop en verwijder het ook in de prullenbak. Is het er nog steeds? Druk dan op start en druk dan op all programs en druk met je rechtermuisknop op startup en klik op open daarna verwijder je het bestand desktop en daarna ook in de prullenbak.

Jesse

Status
Niet open voor verdere reacties.
Terug
Bovenaan Onderaan