Wolfenstein ET Server

Status
Niet open voor verdere reacties.

zerotriculus

Gebruiker
Lid geworden
14 mrt 2007
Weet iemand een site waar ik server voor Wolfenstein ET kan huren liefst zo goedkoop mogelijk Ty:thumb:

Dus je hebt ze gevonden? Zet dan je vraag even op "opgelost":thumb:

18 euro per maand is al extraam laag. Je kan nog even hier kijken maar die prijzen zijn ook rond de 30,-. Bovendien kan je ook gewoon in het spel zelf op "host game" klikken.:thumb:

ff over dat host game men pa heeft geen router poorten openstaan en wilt dat niet doen

:confused: . Nou, als je echt een server wil huren zou ik die kans van 18 euro niet laten liggen, dat is namelijk echt goedkoop.:thumb:

server verhuur

beste,

Ik kan u een server verhuren voor 10/maand
u kunt alles zelf kiezen en alles word zonder zorgen voor u geregeld!
het is een 64 slot server draaiend op Windows 2003 Server edition, het gemiddelde pakket download van een map is 3,0MB/SEC endit is VLIJMSNEL voor wolfenstein enemy territory ook hebben wij natuurlijk GEEN last van lagg dit is onze hoogste prioriteit!, Alles word geregeld zonder reclamen of dergelijks wij kunnen voor EtPRO, ETPub , Jaymod, and NoQuarters allemaal voor zorgen, en elke map die u kent hebben wij! ook maken wij custom loading screens en maps zodat uw clan naam overal te zien is!

hoop u hierbij genoeg geinformeerd te hebben
voor verdere contact graag via: Dennis_overgaauw2@hotmail.com

Mvg Dennis Overgaauw

Status
Niet open voor verdere reacties.

Nieuwste berichten

Terug
Bovenaan Onderaan