wolfenstein

Status
Niet open voor verdere reacties.

oentje11

Gebruiker
Lid geworden
8 jul 2001
Berichten
181
Goedenavond.

vanmiddag ff wolfenstein enemyteretory9of zo iets)binnen gehaald.
een leuk tussendoor spel, maar nu wil ik het weer ff spelen en nu kan hij geen servers meer vinden.
weet iemand hoe ik dit kan oplossen??????????????

groeten oentje11
 
Geplaatst door oentje11
Goedenavond.

vanmiddag ff wolfenstein enemyteretory9of zo iets)binnen gehaald.
een leuk tussendoor spel, maar nu wil ik het weer ff spelen en nu kan hij geen servers meer vinden.
weet iemand hoe ik dit kan oplossen??????????????

groeten oentje11

zelf een server hosten, of tegen jezelf spelen:p of lannen.
 
hallo..
Staat er recht boven in in mutlyplay de server wel op internet en niet op local ofzo ??
grtz Oswaldo.r
 
Er lijkt een storing te zijn. Ik kan ook sinds een uurtje geen servers in de lijst krijgen. Ook de site van ET is niet goed bereikbaar dus wellicht een serverstoring.

Maar misschien even met een paar ET-ers van hier een server maken en een spelletje ? ;)
 
He ik las in de veronica dat je deze multiplayer shooter gratis kan downloaden. Maar waar dan?

Heb al gezocht op hun site maar zie niet waar ik het kan dowloaden.

bedankt

knackje
 
Als je naar www.castlewolfenstein.com gaat en dan rechts op de link 'Enemy Territory' dan kun je hem vinden. Staat trouwens bij meer download sites en is inderdaad gratis.
Vind hem qua Multiplayer zelfs beter dan de gewone rtcw.

Alleen helaas nu even niet omdat alle servers verdwenen zijn en ook de site niet bereikbaar is.
 
De master-server van ID Software lijkt problemen te hebben.

Zowel de Wolfenstein-reeks als de Quake-reeks kunnen niet online op dit moment.

Ik zeg niet dat dit een feit is, maar met Quake3 heb ik precies etzelfde. Beide games lopen op dezelfde master-server.
 
Oplossing :


http://www.udpsoft.com/eye2/index.html

'The All seeing Eye' is een prog wat buiten de masterservers om een lijst van beschikbare servers aanmaakt.
Heb het gisteren geinstalleerd en werkt goed moet ik zeggen :)

Kan nu weer gewoon Wolf ET spelen en nog beter filteren op servers dan in het spel zelf :)
 
Master-servers doen et weer. Je hebt geen progje nodig hoor. :)
 
Geplaatst door Muurhond
Master-servers doen et weer. Je hebt geen progje nodig hoor. :)

Ik vind ze nog steeds niet erg goed draaien. Krijg nog steeds maar een paar servers in de lijst.
In The Eye kan ik ook op land selecteren en favourites of buddy's aanmaken.
Ook kun je de server zoeken waar je vrienden zitten. Denk dus dat ik die maar blijf gebruiken, al was het maar dat hij ook gelijk voor alle andere games de servers zoekt :)
 
Status
Niet open voor verdere reacties.
Steun Ons

Nieuwste berichten

Terug
Bovenaan Onderaan