Wondershare PPT2DVD 4!

Status
Niet open voor verdere reacties.
Dankje. Die heb ik al gedownload maar dit zijn trails. Dan staat er een tekst doorheen,
dus ik wil de software kopen. Nou heb ik dat ook al geprobeerd, maar dat gaat nogal
lastig met PayPal enzo... Ik zal het dus anders moeten aanpakken.

Eindelijk! Ik heb via een ander forum een gekraakte versie van 3.8.8 kunnen krijgen.
Wat een gedoe, maar het is gelukt!

Tevreden met 3.8.8

Hallo luitjes,

Ik heb mijn 'plan' ook uitgevoerd met 3.8.8, maakt eigenlijk helemaal geen verschil.
Heel ietsje minder scherp maar echt geen verschil van 80 euro, om het zo maar te zeggen...
Bedankt voor jullie hulp!

Op zich ben ik dus tevreden met 3.8.8, maar mocht iemand me nog aan 4.0.0 kunnen helpen... Héél graag!

Je hebt toch al links gekregen naar 4.0? Je kunt de trial downloaden en daarmee aan de slag gaan en betalen als je geen reclame wilt.

Zoals ik het nu lees wil je een gekraakte versie en die krijg je hier niet

Nee m@rio, je ziet het niet helemaal goed.

Ik heb inderdaad links naar de trial van 4 gekregen. Ik zou hem ook heel graag willen kopen,
maar ik heb simpelweg geen creditcard. Paps wel, maar ik zit nog in de overhaalfase... :confused:

Wanneer íemand hem gekraakt voor me zou hebben zou ik het niet afwijzen, maar ik
ben op zoek naar iemand die een originele CD wil verkopen. Je kunt hem namelijk als
download kopen, maar ook als CD. En je maakt mij niet wijs dat er niemand in Nederland
is die zo'n CD ongebruikt in huis heeft...

Nice save...

Je kunt uiteraard nog Camtasia Studio 4.0 gebruiken, die kan - denk ik toch - PPT(X) opnemen en op DVD branden.

Edit: Hmm... even gekeken en nee, hier doet hij dat niet. Misschien verwarde ik het met Adobe Captivate. Leuk programma maar niet bepaald goedkoper.

Laatst bewerkt:
Nice save...

Je kunt uiteraard nog Camtasia Studio 4.0 gebruiken, die kan - denk ik toch - PPT(X) opnemen en op DVD branden.

Die heb ik ook geprobeerd ja! En om eerlijk te zijn had ik die ook gekraakt in huis gehaald...
Echter zat ik me er helemaal apengaar naar te staren, ik kreeg zóveel meldingen en
vensters dat ik echt de draad kwijt was... :o

Ik ben zo tevreden over het resultaat van PPT2DVD dat mijn keus echt naar dar programma gaat...

Laatst bewerkt:
Nah... toch maar even verder Paps overhalen, want hier is het gehakketak over illegale software en waar te verkrijgen niet toegestaan....:rolleyes:

Nah... toch maar even verder Paps overhalen, want hier is het gehakketak over illegale software en waar te verkrijgen niet toegestaan....:rolleyes:

Nogmaals, ik ben niet uit op illegale software. Maar zoals de meesten hier zal ik het ook
niet afwijzen. Maar inmiddels is het gelukt en morgen maak ik gebruik van de betaalde
download. Dit is en blijft de enige veilige, en ook eerlijke manier. En dat blijft hoe dan ook
mijn favoriet! Hopelijk begrijp je echter wel dat het voor een vijftienjarige wat moeilijk gaat,
als er enkel met creditcard betaald kan worden. Had ik hem ook ergens kunnen bestellen
of bij een winkel kunnen halen, was ik nóóit aan cracks begonnen.

Laatst bewerkt:
Ik doelde meer op het feit dat 'iemand er nog wel een zou hebben liggen'. Volgens mij is een licentie persoonsgebonden en mag die niet zomaar aan iemand worden gegeven. Maar ik ben blij dat het gelukt is :)

Ik doelde meer op het feit dat 'iemand er nog wel een zou hebben liggen'. Volgens mij is een licentie persoonsgebonden en mag die niet zomaar aan iemand worden gegeven. Maar ik ben blij dat het gelukt is :)

Ja klopt, ik begrijp dat soms ook niet... Dan zou softwareaanbod op Marktplaats.nl toch
ook illegaal zijn? Wanneer dat toegestaan is dacht ik daarvan af te mogen leiden dat het
via een andere, soortgelijke weg, ook toegestaan is...

Maar goed, doet er eigenlijk niet toe.
Allemaal bedankt voor jullie hulp!
Ik kan mijn collega's weer doen verbazen met het afgeleverde promotiemateriaal!

Nog even ter toelichting voor de geïnteresseerden

Inmiddels heb ik 'm gedownload en geïnstalleerd. Netjes een registratiecode gekregen,
allemaal zoals het hoort. Toch handig, legale software... :o

De reden dat een crack voor PPT2DVD 4 onvindbaar is, is eigenlijk makkelijk te verklaren.
Bij editie 3 was het zo, dat men bij het installeren van een trial, ook een code gevraagd
kreeg. Daarom waren er dus codegenerators. Er was dus geen verschil tussen de setup
van de trial en de betaalde versie, alleen kreeg je bij de betaalde versie een code en bij de
trial natuurlijk niet.

Bij editie 4 hebben ze het verstandiger aangepakt. De trial vraagt niet om een code. Alleen
de betaalde download vraagt je bij de setup om een registratiecode. En je kunt pas bij
dat installatiebestand komen als je betaald. Simpelweg hebben de trial en de betaalde
verisie aparte setup's. Daarom is de betaalde download ook nét ietsje groter.

Laatste tip: zoek niet naar een crack... Je vindt hem niet...

Status
Niet open voor verdere reacties.
Terug
Bovenaan Onderaan