wondertje

Status
Niet open voor verdere reacties.
ik ken het niet maar
is niet dat op cnet alle programma
spyware vrij zijn;)

ik ken het niet maar
Dat weet jij niet,
dat weet ik niet :D
Ik hoop dat er ook nog een reactie terugkomt van mensen die het progje goed vinden.

Geplaatst door Elisa
ik ken het niet maar
Dat weet jij niet,
dat weet ik niet :D
Ik hoop dat er ook nog een reactie terugkomt van mensen die het progje goed vinden.

Heb al gemeld dat het die ouwe 286 iets sneller maakte,heb het weer verwijdert,wat netjes is gebeurt zonder iets achter te laten.
Vindt ik ook wel zo netjes .

Ja dat had ik gelezen maar over zo'n korte periode kun je toch eigenlijk nog niet oordelen.
Elke willekeurige pc waar je de prefetch files van weggooit is ook even sneller.
Zo'n progje zou ik graag hebben als ik ook heel duidelijk kon zien wat het deed.
Kon je iets instellen?

Geplaatst door Elisa
Ja dat had ik gelezen maar over zo'n korte periode kun je toch eigenlijk nog niet oordelen.
Elke willekeurige pc waar je de prefetch files van weggooit is ook even sneller.
Zo'n progje zou ik graag hebben als ik ook heel duidelijk kon zien wat het deed.
Kon je iets instellen?

Vergelijk het met EasyCleaner maar dan minder uitgebreid, en heeft het voor mij geen toegevoegde waarde.
En om te Tweaken doe ik wel op mijn eigen manier,maar dan kan ik wel aan de gang blijven daar de samenstelling van een computer nogal snel verandert.

Laatst bewerkt:
Nog minder uitgebreid? Oh dan hou ik het mooi bij mijn CleanUp. Ruimt een hoop troep op en dat maakt langzaam.

PS Ik ben weer baas van mijn pc zonder knoppix :D

Status
Niet open voor verdere reacties.
Terug
Bovenaan Onderaan