Woord toevoegen voor spellingscontrole/grammatica

Status
Niet open voor verdere reacties.

Teebee

Gebruiker
Lid geworden
8 jan 2006
Berichten
157
Ik heb regelmatig grote teksten die --> bevatten, en als ik dan grammatica aanvink moet ik telkens op "Regel negeren" klikken, en dat wordt na een tijdje enorm vervelend.

heb -- en --> toegevoegd aan Custom.dic maar ik krijg nog steeds die suggestiesbox.


Hoe geraak ik hier vanaf ?


bv:

Donderdag --> één uur
Vrijdag --> Twee uur
Zaterdag --> Acht uur
 
Laatst bewerkt:
Je schrijft "toegevoegd", heb je dat gedaan via de knop Bewerken? Zie onderstaande toelichting uit de Help-file van Word.

Woorden toevoegen, bewerken of verwijderen in een aangepaste woordenlijst
Klik op Opties in het menu Extra en klik vervolgens op het tabblad Spelling en grammatica. Klik op Woordenlijsten. Selecteer de woordenlijst die u wilt bewerken. Zorg ervoor dat u het selectievakje van de woordenlijst niet uitschakelt. Klik op Bewerken. Voeg woorden toe of verwijder of bewerk woorden in de aangepaste woordenlijst. Als u woorden typt, moet u na elk woord op ENTER drukken om het op een aparte regel te zetten. Als u klaar bent met bewerken, klikt u op Opslaan op de werkbalk Standaard. Klik in het menu Bestand op Sluiten. Opmerking: Als u een aangepaste woordenlijst bewerkt, wordt de automatische spellingcontrole uitgeschakeld. Nadat u het woordenlijstbestand hebt gesloten, kunt u de automatisch spellingcontrole weer inschakelen.
 
Status
Niet open voor verdere reacties.
Steun Ons

Nieuwste berichten

Terug
Bovenaan Onderaan