woorden wissen uit lijst die te voorschijn komt

Status
Niet open voor verdere reacties.

danny147

Terugkerende gebruiker
Lid geworden
29 apr 2007
Beste ;)

Mijn dochter geeft een paar verkeerde aanmeldingen getypt in het vakje aanmelden, nu je op het vakje klikt komt er een lijst te voorschijn.

Mijn vraag is kan ik deze verkeerde woorden eruit wissen zonder het uit te schakelen ?

Een mooi voorbeeld is ook als ge Google opent en uw typt iets in de zoekrobot, dan komt er een lijst tevoorschijn.

groetjes Danny. :thumb:

Hoi,

In IE:

= Druk op de ALT-toets (het standaardmenu is nu zichtbaar)
= menu: Extra > Internet opties ... ; tabblad 'Inhoud'
= Klik op de knop 'Instellen' onder de rubriek Automatisch aanvullen
= Haal het vinkje weg bij 'Webadressen'

Hoe het in Google gaat weet ik niet. Ik heb er ook al naar gezocht omdat me opviel dat daar ook 'ergens' een autoaanvulbestand wordt bijgehouden ..... kennelijk!!!
Iets om serieus naar te kijken, omdat het natuurlijk van geen kanten deugt als er wél zo'n gegevensbestand wordt bijgehouden maar je zou het niet kunnen wijzigen of verwijderen.
Maar zo privacy-minded is Google niet .... :(

Beste Teun.van.Veelen ;)

Het is niet de bedoeling dat alles verdwijnt, enkel de overbodige velden moeten eruit.

Groetjes Danny :thumb:

Beste Teun.van.Veelen ;)

Het is niet de bedoeling dat alles verdwijnt, enkel de overbodige velden moeten eruit.

Groetjes Danny :thumb:

Hoi,

'k Zou 't niet weten .....
Overigens is dit niet voor niets één van de opties - de browsergeschiedenis = waarvan wordt geadviseerd dit naast andere bestanden te wissen.
Ze zijn namelijk spyware- en virusgevoelig.
Voor het 'onthouden' van een site is daar nu juist de mogelijkheid van Favorieten voor.
Je voegt een site die je geregeld bezoekt toe aan favorieten, en de browsergeschiedenis verwijder je geregeld ..... zo werkt dat.
Maat 'it's up to you' . Je bent vrij om daar op een andere manier mee om te gaan natuurlijk.

In IE weet ik niet,
doch in google:
op woord staan, dus in het uitschuifrijtje,
en dan Shift Del
drukken.

:cool:

Beste Teun.van.Veelen ;)

Bedankt alvast voor uw reactie, ik ga nog even afwachten of er nog reacties komen op deze topic.
Wel te rusten en tot later.

Groetjes Danny. :thumb:

Beste peter vazed ;)

Bedankt voor de uitstekende tip, het lukt inderdaad in google en ook daar waar mijn dochter de verkeerde aanmeldingen gegeven heeft.

Gewoon TOP :thumb:

Groetjes Danny. :thumb:

Status
Niet open voor verdere reacties.
Terug
Bovenaan Onderaan