Woordenboek Prisma minimaliseren

Status
Niet open voor verdere reacties.

PJnijm

Terugkerende gebruiker
Lid geworden
1 feb 2005
Ik heb twee cd roms geinstalleerd (Prisma woordenboeken met Ned-Eng en Eng-Ned) en nu kun je beiden ook minimaliseren in de balk. Nu weet ik echter niet hoe dat moet. Zie alleen in het kladblok staan dat dit moet met de cijfers 0 en 1. Maar hoe doe je dat?:confused:

Lijkt mee een register gebeuren

Lijkt er op dat je dat dan modet doen in het register. Tenminste dat maak ik een beetje op over het feit dat je zegt dat er gespoken wordt over een 0 en een 1. dit duid meestal er op dat het een register gebeuren is. Zoek emt regedit de betreffen Dword op en experimenteer er eens mee. Maar maak van te voren eerst een back up van je register.

c6:thumb:

Zoek emt regedit de betreffen Dword op en experimenteer er eens mee. Maar maak van te voren eerst een back up van je register.

c6:thumb:

Lijkt me niet echt een goed plan om te gaan experimenteren in het register wanneer je geen idee hebt wat je aan het doen bent!!!

Dan zijn we hier straks met een heel nieuw topic bezig, maar dan wel met veel meer en veel grotere problemen:rolleyes:

Ik heb twee cd roms geinstalleerd (Prisma woordenboeken met Ned-Eng en Eng-Ned) en nu kun je beiden ook minimaliseren in de balk. Nu weet ik echter niet hoe dat moet. Zie alleen in het kladblok staan dat dit moet met de cijfers 0 en 1. Maar hoe doe je dat?:confused:

Wat staat er precies in het kladblok? Copieer die tekst even en plaats het hier, dan kunnen we wellicht helpen!

[prisma]
language=N-E
language_long=Nederlands-Engels
minimize=0

en de andere is

[prisma]
language=E-N
language_long=Engels-Nederlands
minimize=1
stayontop=0

Ik denk dat dit er niets mee te maken heeft en dat ze met minimaliseren het platte streepje rechts boven in je venster bedoelen. Dan verdwijnt het beeld maar blijft het programma actief. Het is dan direct te benaderen via het icoontje in de taakbalk!

Dat is nu juist de bedoeling ik wil dit program in de taakbalk hebben. Nu moet ik steeds naar mijn E schijf gaan en op .exe drukken.

Bij instellingen niet iets te vinden om het programma direct met je besturingssysteem op te laten starten??

Nee dat is zo vreemd, moet nu steeds het program gaan opstarten met .exe. Lijkt mij toch niet de bedoeling.

Heb je misschien een linkje waar een beschrijving van het programma te vinden is?

Ja, daar zie ik de gewone boeken, maar het gaat me juist een de boeken voor pc die jij hebt!

Deze vraag is helaas nog steeds NIET opgelost :confused:

Status
Niet open voor verdere reacties.
Terug
Bovenaan Onderaan