Woow, heel veel informatie

Status
Niet open voor verdere reacties.

saninl

Gebruiker
Lid geworden
27 aug 2008
Hoi, ik ben net nieuw hier, en ik wou graag een soort van uitleg/handleiding hoe ik het beste een website kan beginnen (voor beginners) maar er staat heel veel informatie. Maar een handleiding kan ik niet vinden :o

grtz

dat zijn site's waar je site's kan bouwen, maar ik bedoel een handleiding? want ik wil een site launchen. maar weet niet hoe..

Hoi, ik ben net nieuw hier, en ik wou graag een soort van uitleg/handleiding hoe ik het beste een website kan beginnen (voor beginners) maar er staat heel veel informatie. Maar een handleiding kan ik niet vinden :o grtz

Dan had je je vraag anders moeten formuleren.

Maar goed, 272.000 hits : Klik
Kies degene die je leuk vindt................

Laatst bewerkt:
Oke, klopt. Maar heeft helpmij.nl zelf geen handleiding?

mvg,

HTML leren kan ook erg handig zijn. Begin anders gewoon simpel in kladblok :thumb:

Leen of koop een boek!

Hoi,

Je kan natuurlijk ook een boek kopen bijv. bassis HTML.
Of lenen bij de bibliotheek! :D

beste manier om websites te leren bouwen is beginnen met html. je kan kiezen uit programma's die je erbij helpen zoals dreamweaver. maar persoonlijk vind ik het fijner om gewoon met kladblok te werken. ( persoonlijke keuze)

Als je websites wilt leren maken moet je beginnen met HTML.
doe gewoon een basiscursus html. afhankelijk van je tijdschema leer je naar mijn mening het meeste van het bekijken van andere websites. kies hoe zij het gemaakt hebben.

als je het begin van html kent kun je CSS gaan gebruiken. dit is om je website een beter uiterlijk te geven.

natuurlijk is dit allemaal mijn mening. veel oefenen. veel kijken naar andere websites en natuurlijk als je problemen hebt niet aarzelen om hulp te vragen. mocht het niet duidelijk zijn wat ze je laten zien vraag of ze het uitleggen. mensen op dit forum en vele andere zullen je graag helpen:thumb:

een website die veel aangeraden word
http://www.w3schools.com/

dit is een website met veel handleidingen en voorbeelden. ook geven ze veel tips etc.
html leer je niet op een dag tijd. neem rustig de tijd als je die hebt.

veel succes.:thumb::D

Als je op helpmij al oude posten had gelezen was je mijn sig al tegengekomen, met daarin linken over "hoe en wat".
Ca 20 MB aan info, ben je even zoet :D

:cool:

Status
Niet open voor verdere reacties.
Terug
Bovenaan Onderaan