Word 2002 klapt er uit

Status
Niet open voor verdere reacties.

trico77

Gebruiker
Lid geworden
9 nov 2001
Hallo,
Sinds enige tijd klapt Word XP 2002 er uit zodra ik 5 woorden getoetst heb. Het document wordt dan hersteld. Zodra het hersteld is en ik weer verder ga, klapt hij er opnieuw uit. Opnieuw installeren van Office helpt niet. Bovendien vind ik het vreemd dat na het opnieuw installeren al mijn oude documenten, gemaakt in Word nog steeds onthouden zijn onder Bestand. Er blijft dus ergens een filetje bestaan die dat onthoudt. Is dat het bestandje Normal.dot? Hernoemen van dat bestandje en dan opnieuw installeren helpt ook niet. Wie o wie weet raad? Trico77

Heb je alle Office Updates van Microsoft al gedownload?

Hetzelfde probleem had ik nl. na de installatie van MsOffice 2003. Het probleem was bij mij opgelost na het updaten.

Ja, na het installeren van Office heb ik bij Microsoft de updates opgehaald en geinstalleerd. Helpt niet. Klapt er direct weer uit.

Naast Norton heb ik nu ook de online virusscanners en de Spywareprogramma's getest. Niets gevonden. Word opnieuw opgestart en alleen het plaatsen van een punt geeft alweer de mededeling: Er is een fout opgetreden en Word wordt afgesloten. Om hopeloos van te worden!

En via de Software op Word XP 2002 klikken en dan op repareren klikken?

Lucia

Opgelost

Het heeft even geduurd, maar ik ben eruit. De Nederlandse versie van Office 2003 wordt onverwachts afgesloten bij gebruik van..de spellingscontrole. En waarom zou dat niet voor office 2002 gelden?

Via Opties, Extra, Spelling en grammatica moet je via de aangepaste woordenlijsten de vinkjes weghalen bij de volgende woordenlijsten:
Juridisch,Maatsch, Medisch, Techwet en Zakelijk.

Tot nogtoe werkt alles weer voortreffelijk!
Met dank aan iedereen die meegedacht heeft.

Hai Trico, :D

Dat geldt ook voor XP (Laatste SP)
Bij deze storing is het gewoon een kwestie van één voor één de mogenlijkheden nalopen... (zijn er meestal nogal wat)

Dit is een veelvuldig terugkomend probleem goed dat je zelf eventjes verder gelezen hebt!

See Yah! :thumb:

en office XP?

Zijn er nog meer suggesties voor oplossingen? Ik heb het zelfde probleem met office xp en heb SP2 geinstalleerd. En ik heb gehoord dat er meerdere mensen daar last van hebben met de werking van bepaalde programma's.
Iemand nog iedeeen?:confused:

Hai, :D

Welke problemen heb je specifiek?

Of te wel wat werkt er niet?
Krijg je foutmeldingen? Zo ja, welke? (Exacte melding)
etc...

See Yah! :thumb:
Ps is jou Office volledig ge-update met alle Service Packs (heb het niet over windows)

Na het installeren van sp2 krijg ik na het openen van word of een ander officeprogramma een melding dat mijn werk wordt hersteldt en opnieuw wordt opgestart....
Alleen is er geen duidelijke fout. Geen melding van een fout of een aantekening, alleen de melding: uw werk wordt hersteld en wordt opnieuw opgestart. Dus een raadsel....

Status
Niet open voor verdere reacties.
Terug
Bovenaan Onderaan