word 2003 loopt vast

Status
Niet open voor verdere reacties.

theovdgoor

Gebruiker
Lid geworden
8 jan 2005
Ik heb laatst office 2003 geinstaleerd, alle onderdelen werken goed behalve word. Als ik word opstart loopt dit programme binnen 5 sec vast. Ikheb de servicepack ook al geinstaleerd maar dit hielp niet. Wie kan mij helpen???

Is er een foutmelding of.....

Er verschijnt geen bericht, hij loopt gewoon vast, ik krijg de melding programma reageert niet.

word eraf en al opnieuw geinstalleerd ?

En de handmatige tip welke in die link stond welke ik jou gaf heb je die geprobeerd???

Hai, :D

Ok...dan houd het op hé!;)

Voer de volgende stappen uit:
Sluit Word en Outlook!
Herstart de pc
Zoek even het bestand Normal.dot en hernoem het naar Normal.old (Dus in mapopties verborgen bestanden en extensies weergeven aanzetten. In de verkenner dus)

bij een standaard installatie staat Normal in:
C:\Documents and Settings\Jou usernaam\Application Data\Microsoft\Sjablonen

Herstart nu Word

helpt dit? :thumb:

Als het goed is heeft Word toch wel ergens zijn fouten gelogd eens even proberen...

Voor de foutmelding ga eens even naar:
  1. Menu/Help/info/Systeeminfo
  2. Kies links: Office 2003 Toepassingen
  3. Kies Officegebeurtenis/Toepassingsfout
  4. Kies bestand/Exporteren en sla het txtbestand ergens op
    [/list=1]
    Voeg nu de bijlage hier toe op het forum!
    Wellicht zijn er alsnog foute modulen gelogd…(en kunnen we dus de storing achterhalen)

See Yah! :thumb:

Das een bekende storing als je een corrupte printerdriver hebt!

Stel in Start/Printers even een nieuwe printer in als default.

Als dit werkt ben je klaar.
Zo nee verwijder dan alle printers en installeer deze opnieuw.

Maak nu weer een printer standaard maar zorg ervoor dat dit een Lokale printer is!

Succes! :thumb:

Geen succes, heb mijn printer lexmark x75 opnieuw geinstaleerd, fout blijft helaas

Misschien dat je met Ccleaner kunt zien wat er gebeurd. Je moet dan wel eerst die Cclean uitvoeren, daarna word weer opstarten en dan cleaner opstarten en kijken wat hij nu opgeeft, het voordeel is dat je hier in de log kan kijken.

http://www.ccleaner.com/

Laatst bewerkt:
Hallo,ik heb ccleaner gedraaid, maar het gaf geen effect,word 2003 loopt nog vast, hoe kan ik in die log file kijken??
Ook heb ik gekeken naar het normal.dot file,ik kom echter dit file niettegen alleen een file genaamd normal.dot.old tegen op de dir sjablonen, het normal.dot file staat op templates

Theo,

Even een advies, blijf even bij de antwoorden van Joost.
Deze man doet bijna niks anders dan met de office werken.
Zie zijn handtekening.
Zodra het voor hem afgelopen is kun je ons weer inschakelen.

Geplaatst door theovdgoor
Ook heb ik gekeken naar het normal.dot file,ik kom echter dit file niettegen alleen een file genaamd normal.dot.old tegen op de dir sjablonen, het normal.dot file staat op templates
Hoi, :D

Lees mijn Tip van Normal.dot nogmaals aub.
Jij hebt het bestand hernoemd naar Normal.dot.old
Dit bestand kun je nu beter verwijderen. (Word maakt zelf een nieuwe) Of wegknippen en even op het bureaublad plakken!

Je had het bestand moeten hernoemen naar Normal.old (Dus .dot in .old veranderen en niet erachter schrijven)

Voor dat je dit doet moeten Word & Outlook gesloten zijn en een reboot voor het wijzigen van Normal.dot is aan te bevelen.

Zou zeggen voer mijn voorgaande tip nogmaals uit.

Voor de Lexmark printer moet je kijken of je wel de juiste printerdriver hebt geïnstalleerd. Op de standaard CD staat niet de driver welke compatible is met XP (er zit een briefje bij met de juiste link voor de driver)
Tenminste ik heb dezelfde en zo was het bij mij, heb deze appart moeten downen...een verkeerde driver veroorzaakt deze storing!

Succes! :thumb:

Status
Niet open voor verdere reacties.
Terug
Bovenaan Onderaan