@ROYONIX: In Word 2003 is er géén Office-knop, die bestaat alleen in Word 2007.
Snap niet waarom namens mij noem jij of Lady Office knop ?? ik heb die nergens zelf genoemd ..
Is het echt mogelijk dat jullie in Woord vanuit Office 2003 niet geavanceerde gedeelte van instellingen kunnen vinden ???
Waarom ik zelf dat uitleggen moet, ik gebrik zelf ook Office 2007 .. ( bij Word vanuit Office 2007 is het wel knoop Geavanceerd aanwezig ! ... kijk onder plaatje ! )
Op link dat ik aangegeven heb staat duidelijk ook dat je die ( i.v.m. afdrukweergave ) in Word vanuit Office 2003 via geavanceerde instellingen en dan als je op algemeen klikt ...enz.. ook instellen kan, oftewel uitschakelen kan ..
I.v.m. mijn tip ..... volgens aangegeven link boven gaat nu over
Draft View in Office Word vanuit natuurlijk Office 2003, waar dan ook in Word instellingen dat zich zoiets bevind', gevonden dus moet zijn en/ of moet worden !
En .... ALS maar AAN staat of ingeschakeld is, die dus UIT-geschakeld moet worden zodat evt. weergave van Word 2003 zal normaal kunnen worden !
Tenslotte .... wil zeggen dat tip boven van OctaFish lijkt me nog makkelijkst voor jou Lady om mee te werken, omdat ook blijkt dat echter zo moeilijk via Word instellingen voor jou is ..