Word 2007 > 2003

Status
Niet open voor verdere reacties.
Hoi !

@Tijs: Met alle plezier, hoor.

Als TS aangeft dat hij daar prijs op stelt, zal ik het direct doen.

Greetz,

Harry.

Ik heb inderdaad van meerdere 2007 gebruikers een document opgevraagd. In elk document een zinnetje van ongeveer 7 woorden. Werkte niet. Dus....... of naar 2007 of de afzender moet het in 2003 aanbieden. bedankt voor je inzet.

Is het ook mogelijk om Word 2003 en Word 2007 naast elkaar te laten draaien?
Ik ben over gegaan naar 2007 alleen blijkt mijn administratie software daar nog niet mee te kunnen werken.

JPMR2

ik heb ze beide naast elkaar en werkt perfect.

Ik zie dat er nog steeds belangstelling is voor mijn vraag. Het lukt nog steeds niet. Ik heb office volledig verwijderd, daarna cleaner er doorheen zodat alles weg is. Opnieuw geïnstalleerd, vervolgens alle updates gedownload en daarna fileconverters. Het werkt dus niet. Onbegrijpelijk bij een ander wel en bij mij niet.

Nu ook maar 2003 en 2007 naast elkaar draaiend, tot nu toe gaat het goed :thumb:

JPMR2

Ondanks het feit dat het na een derde poging niet lukt, geef ik op verzoek van "Helpmij" een kwalificatie. Omdat het niet is gelukt, kies ik voor opgelost. Bedankt allemaal.

Na enige tijd weg te zijn geweest, is het mij toch gelukt. Ik durf bijna niet aan te geven wat de fout is. Ik moet die file wel UITPAKKEN. Als werkt prima.

Fijn dat het toch tot een oplossing is gekomen. :thumb: :thumb:

Tijs.

Status
Niet open voor verdere reacties.

Nieuwste berichten

Terug
Bovenaan Onderaan