word 2007 bestand openen in word 2003

Status
Niet open voor verdere reacties.

sander1988

Gebruiker
Lid geworden
5 jul 2007
Eej kan iemand mij helpen,
Ik heb een bestand op word gemaakt op school maar met word 2007 en had het naar me email gestuurd om het hier up te loaden. Maar ik heb hier op deze pc alleen word 2003 de tekst waar het mee geschreven is calabria. Het rare van het verhaal op school kon ik het wel openen met Word 2003, moet ik me word updaten ofsow ?

eej dit heb ik gedaan heb het nu een .doc bestand gemaakt maar nu krijg ik allemaal vage tekens

Wat nu ?

Laatst bewerkt:
Weet ji toevallig waar ik deze lettertype kan downloadem ( Calibri ) Zit standaard in word 2007, Daar is het mee getypt maar heb niet op word 2003 zitten miss kan dat het probleem zijn want hj opent hem nu met word 2003 met blz enzo erbij. Krijg alleen vage tekst als ik hem open nu.

als je even googlet met 'calibri en font' vind je wel wat denk ik. zo heb ik toch al veel fonts gevonden.

steven

Als je nu eens alles selecteert en in een ander lettertype zet, helpt dat ook?

ik denk het niet maar zal proberen, heb nu service pack 3 erop gegooid voor word 2003. Maar help niet :) Ik ben nu aan het kijken waar ik hem kan downloaden via google maar vind hem niet egt :p

ok heb de lettertype gevonden op microsoft website :p maar nu als nog doet ie het niet :S
En me lettertype veranderen helpde niet

De beste oplossing is dan:
Op school het bestand opslaan zodat deze ook in word 2003 gelezen kan worden.
En dan in lettertype arial of Times new roman ofzo.. die zit standaard erin.

Dat ken maar kom niet meer op school heb vaknatie nu :) en zou een opdracht deze vakantie afmaken wat dat dus was .

Kan je het bestand eens hier neerzetten?
Ik heb zelf wel word 2007, dus ik kan eens kijken of ik het wel goed kan openen.

Je kan het aan een bericht toevoegen als Bijlage.
Anders kan je het ook nog op een andere site uploaden en dan een link geven. :)

er staat dat het een ongeldig bestand is als ik hem hier wil uploaden

Laatst bewerkt:
Download bij microsoft het gratis compatibiliteitspakket voor office2003.
Dan kun je in 2003 gewoon 2007-bestanden openen.

Link

bedankt jongens voor de hulp maar ik heb nu service pack 3 voor office erop gegooid en die lettertypes van calibri,allemaal via de microsoft website en kan nu het bestand openen :p;

Status
Niet open voor verdere reacties.
Terug
Bovenaan Onderaan