word 2007 comptabiliteitspakket

Status
Niet open voor verdere reacties.

htil

Terugkerende gebruiker
Lid geworden
2 sep 2009
Berichten
2.256
ik heb in een eerdere vraag aangegeven dat word2007, ook na herinstallatie, gewoon de onhebbelijkheden blijft bevattten die er eerder inzaten.
ik zie nu dat ik een comptabilteitspakket in mijn softwarelijst heb staan.volgens mij heb ik dat gekregen toen, na de eerste installatie, een en ander ook niet goed bleek te werken ( ik meen dat oude doc-bestanden niet leesbaar waren). iemand een idee waar dat pakket voor diende? en heeft het zin om het weer te gaan gebruiken? zo ja, hoe activeer ik het dan weer?
 
Hoi,

Dat pakket dient ervoor om in 2007 gemaakte documenten en werkbladen (DOCX, XLSX etc...) ook in eerdere versies van MsOffice te kunnen openen.
 
reactie

ik heb het comptabiliteitspakket wel op pc. is het verstandig om dat te gaan gebruiken. en zo ja, hoe dan? (na herinstallatie gebruik ik het duidelijk niet want eerst stond het groot bovenaan op het werkblad steeds(
 
Buh?

Het compatibiliteitspakket is helemaal niet belangrijk voor jou, als je MsOffice2007 gebruikt.
Maar alleen voor mensen die een eerdere versie gebruiken en desondanks bestanden willen kunnen openen die in 2007 zijn gemaakt.
 
helder!

Buh?

Het compatibiliteitspakket is helemaal niet belangrijk voor jou, als je MsOffice2007 gebruikt.
Maar alleen voor mensen die een eerdere versie gebruiken en desondanks bestanden willen kunnen openen die in 2007 zijn gemaakt.

Dag Tée,

een helder antwoord! het is me duidelijk. Bedankt! (nu die andere vraag nog van de taal...)
dank in ieder geval
 
Status
Niet open voor verdere reacties.
Terug
Bovenaan Onderaan