Word 2007... klein probleempje

Status
Niet open voor verdere reacties.

casper221

Gebruiker
Lid geworden
20 jun 2012
Berichten
798
Hoi leden,

Ik heb al sinds 2 jaar Office 2007, met onder andere word. Ik heb er 2 jaar geen last van gehad, maar als ik hem nu open komt dit in beeld te staan:Knipsel2.JPG
Het is dan net of ie opnieuw aan het installeren is. Het is raar, want bij powerpoint, excel, enz... doet hij dat niet.
Het is de legale versie, dus daar kan het niet aan liggen. Het is wel de Engelse versie, weet iemand hoe ik die in het Nederlands krijg?

Alvast bedankt!
Groetjes, Casper

P.S. nadat dat balkje helemaal groen is (5MIN.) start hij wel gewoon op.
P.P.S. Het is de enige versie die erop staat, de 2010 versie is er al af.
 
Laatst bewerkt:
dat zal waarschijnlijk liegen aan het feit dan je de office 2010 heb geinstalleerd. Kan je office 07 niet herinstalleren? Dan zal het probleem wel opgelost zijn....
 
maar hij heeft het 2 jaar gedaan, en ik heb in die tijd geen office 2010 gehad.
 
ja, het was er al een halfjaar af voordat ik 2007 installeerde.
 
Ik doe best veel met word, dus wat moet ik doen om hem sneller op te laten starten?
 
Tja, nederlands is niet te installeren, of heb ik niet goed gezocht?
Heeft u anders een link?
 
In de link die ik je gaf, stond weer een andere link: "U kunt taalpakketten kopen op en downloaden van Taalpakketten voor Microsoft Office 2007."
Maar helaas... klikken op die link Taalpakketten voor Microsoft Office 2007 bracht me hier en daar bleken alleen taalpakketten te koop te zijn voor Office 2010!

Het originele Nederlandstalige taalpakket voor MS Office 2007 kon ik niet vinden op de website van Microsoft. Ja, wel service packs voor dat taalpakket, maar niet het taalpakket zelf. Vreemd. Het lijkt erop dat Microsoft alleen nog language packs wil verkopen voor Office 2010 en Office 2013.
Je kunt je toevlucht nemen tot een illegale torrent, maar dat is natuurlijk niet veilig.

Je schrijft dat je een legale versie hebt van Microsoft Office Enterprise 2007. Ik neem aan dat je daar niet de volle mep voor hebt betaald, want dan zou je honderden euro's betaald hebben. Zelf kon ik die versie via mijn werk kopen voor een zacht prijsje (€ 12,95), en ik had hem toen wel in het Nederlands...

Wanneer je veel moeite hebt met Engels, dan zou je kunnen overgaan naar een andere kantoor suite, bijvoorbeeld LibreOffice. Die is gratis en geheel in het Nederlands te krijgen: http://nl.libreoffice.org/
Je kunt LibreOffice zo instellen dat de bestanden niet worden opgeslagen als .odf bestand (= het eigen bestandsformaat van LibreOffice), maar als .doc bestand, zodat je ze makkelijk met anderen kunt uitwisselen. Ik geef dat maar ter overdenking.
 
Ik heb er niet de volle prijs betaald, maar kan ik hem echt niet in nederlands krijgen? ook niet via andere site?
 
Toch kom je met een beetje zoeken bij Microsoft wel degelijk op een pagina waar je taalpakketten kan downloaden voor alle Wordversies, waaronder zelfs nog 2003. Blijkt zoeken toch een kunst te zijn :)
Al staat Nederlands daar inderdaad niet tussen. Ik zou zeggen: een mailtje sturen naar de Support lijkt mij het snelst.
 
Laatst bewerkt:
Blijkt zoeken toch een kunst te zijn :)
Beetje flauw, Octafish. Natuurlijk had ik die pagina wel gevonden en nog zeer snel ook. Maar het leek mij geen zin te hebben om die pagina hier te vermelden, juist omdat Nederlands er niet tussen staat.

Ik hoop -met jou- voor casper221 dat Microsoft via mail een oplossing zal bieden.
 
Ook ik kwam op di pagina... zal ze een mailtje sturen, zet de vraag dus nog niet op opgelost;)
 
Status
Niet open voor verdere reacties.
Terug
Bovenaan Onderaan