Word 2007... klein probleempje

Status
Niet open voor verdere reacties.
oplossing misschien

Ook ik kwam op di pagina... zal ze een mailtje sturen, zet de vraag dus nog niet op opgelost;)

kijk hier eens: *Knip*
Het is wel een torrent.
Lees anders dit even door: *knip*
 
Laatst bewerkt door een moderator:
@Chendo70:

Welkom op Helpmij.

Ik heb jouw linken verwijderd. Je bent zojuist akkoord gegaan met onze huisregels.
Daarin heb je gelezen dat deze linken niet toegestaan zijn. Aangezien dit je eerste overtreding is laat ik het bij een waarschuwing in dit topic.
 
Laatst bewerkt:
@Chendo70:

Welkom op Helpmij.

Ik heb jouw linken verwijderd. Je bent zojuist akkoord gegaan met onze huisregels.
Daarin heb je gelezen dat deze linken niet toegestaan zijn. Aangezien dit je eerste overtreding is laat ik het bij een waarschuwing in dit topic.



Kan ik het ook anders laten zien of mag het helemaal niet?
 
@Chendo70; Onze huisregels zijn duidelijk!!
Antwoord is dus: Nee

Warez:
•Onder warez valt: illegale software, cracks, serienummers, kortom, dingen waar normaal gesproken een (al dan niet betaalde) licentie voor nodig is.
•Het is niet toegestaan warez te plaatsen op de site (dus ook geen links of bijlagen die warez bevatten of aanbieden 'mail mij maar even').
•Naar warez mag niet worden gevraagd.•Ook het vragen naar CD en DVD hoesjes is op Helpmij.nl niet toegestaan, evenals ondertitels voor films, i.v.m. het copyright.
 
heb contact gehad, maaar heeft niet verholpen, ze hebbben het niet meer, maar waar wel?!
 
Geen idee, waar je nog wel legaal een Nederlands taalpakket kunt downloaden voor Office 2007.

Ik vraag me echter wel iets af: in je beginpost stelde je dat je al twee jaar lang Office 2007 in het Engels gebruikt. Het lijkt me dat je dan intussen wel weet dat File (Engels) gelijk is aan Bestand (Nederlands) enz.
In die twee jaar heb je steeds met de Engelse versie gewerkt. Waarom lukt dat nu opeens niet meer? Ik zou juist denken dat je er intussen aan gewend zou zijn.

En welke onderdelen gebruik jij van Microsoft Office 2007? Als dat enkel Word en Excel is, dan heb jij toch genoeg aan het gratis Nederlandstalige programma LibreOffice? Zie daarvoor reactie #16.
 
op de office knop drukken, dan op opties voor word, dan bij populair op taalinstellingen, en dan op nederlands.:)
 
Geen idee, waar je nog wel legaal een Nederlands taalpakket kunt downloaden voor Office 2007.

Ik vraag me echter wel iets af: in je beginpost stelde je dat je al twee jaar lang Office 2007 in het Engels gebruikt. Het lijkt me dat je dan intussen wel weet dat File (Engels) gelijk is aan Bestand (Nederlands) enz.
In die twee jaar heb je steeds met de Engelse versie gewerkt. Waarom lukt dat nu opeens niet meer? Ik zou juist denken dat je er intussen aan gewend zou zijn.

En welke onderdelen gebruik jij van Microsoft Office 2007? Als dat enkel Word en Excel is, dan heb jij toch genoeg aan het gratis Nederlandstalige programma LibreOffice? Zie daarvoor reactie #16.

ik heb het die 2 jaar ook erg vervelend gevonden en vond dat ik er iets aan moetst gaan doen... jmmr dat je geen taalpakket meer weet:(
dat liberofficedings hoef ik niet, ik wil gwn office in nederlands
 
Status
Niet open voor verdere reacties.
Terug
Bovenaan Onderaan