Word 2007 slaat niet op in Vista

Status
Niet open voor verdere reacties.

egkok

Verenigingslid
Lid geworden
25 mrt 2001
Berichten
4.439
Begin ik eindelijk Vista wat onder controle te krijgen, overkomt me het volgende uiterst irritante probleem.

Ik heb een bestaande brief. Daar verander ik een en ander in. Die wil ik "opslaan als...."

Dan krijg ik de window in bijlage!! Vervolgens omdat hij niet in documents kan worden opgeslagen klik ik ja voor documenten. (lijkt mij overigens hetzelfde te zijn, maar goed). Dan denk ik dat de nieuwe brief is opgeslagen. Ik wil dan uit Word waarop de mededeling verschijnt "wilt u de wijzigingen etc opslaan". Ik wil de oorspronkelijke brief dus gewoon houden en klik op nee waarop ik uit Word kan. Blijkt nu dat de veranderde brief helemaal niet is opgeslagen althans helemaal nergens meer te vinden. En het was een belangrijke. Wat is er veranderd in het opslaan van documenten in Word??

Als je de tekst ziet in de popup dan moet ik dus de machtiging verkrijgen. Nu heb ik werkelijk alle dirs en files waar ik niet in kon komen voor mezelf gemachtigd dus ook documents en documenten etc etc en toch krijg ik weer zo'n k.u.t. scherm en ben bovendien mijn brief kwijt. Wie heeft hier dezelfde ervaring en wat te doen? Trouwens waarom staat niet alleen alles dubbel (verborgen en niet verborgen), maar ook nog eens soms in het engels en soms weer niet??? is daar ook wat aan te doen??
 
nog even de bijlage:
 

Bijlagen

  • testbrief1.png
    testbrief1.png
    19,6 KB · Weergaven: 33
Status
Niet open voor verdere reacties.
Steun Ons

Nieuwste berichten

Terug
Bovenaan Onderaan