word 2010 biografie

• Onderwerp starter Onderwerp starter htil
  • Startdatum Startdatum
Status
Niet open voor verdere reacties.

htil

Terugkerende gebruiker
Lid geworden
2 sep 2009
ik maakte voor een uitvoerig document een biografie waar ik naar verwijs in voetnoten. ik wil nu een ander document gaan maken en dan verwijzen naar dezelfde biografie. die biografie van het nieuwe document is leeg.

hoe kan ik gaan putten uit de oude biografie zonder dat ik alles moet overtypen?

zijn er ook methoden om de biografie in Office onder te brengen in een andere (betere?) database?

Ha htil. Je zou wellicht hier wat informatie uit kunnen pikken. Als je dat bedoeld tenminste. Klik

Je kunt bibliografieën tussen documenten kopiëren, of bedoel je dat niet?

Access lijkt hier niet aan de orde.
Als ik nieuw document begin, hoe kan ik dan putern uit een eerdere biografie maw hoe kan ik die importeren?

Ik dacht dat je alles in een database wilde stoppen. Want je stelde dit in je vraag.

"zijn er ook methoden om de biografie in Office onder te brengen in een andere (betere?) database?"

En wat Michel zei.

Laatst bewerkt:
ik stelde eigenlijk twee vragen.
1, hoe kan ik ervoor zorgen dat ik een bestaande biografie kan gaan gebruiken voor een nieuw document?
2. als ik af wil van de database van Word, wat is dan een beter alternatief.

ik voeg nog een vraag toe

3. kun je het bronnenbestand ook backuppen. ik maak regelmatig backups van mijn documentenbestand (Cobian Backup), maar heb ik dan ook dit bronnenbestand?

kan niemand mij helpen?

Laatst bewerkt:
Status
Niet open voor verdere reacties.

Nieuwste berichten

Terug
Bovenaan Onderaan