Word 2010 geen auto-herstel

Status
Niet open voor verdere reacties.

1vogeltje1

Gebruiker
Lid geworden
11 jan 2010
Hallo iedereen,

Zoals de titel het al deels verwoordt, heb ik momenteel een probleem met het auto-herstel van Word 2010. Afgelopen week heb ik Word 2010 gekocht en geïnstalleerd op mijn laptop. Alles ging goed, totdat Word gisteravond vastliep. Ik dacht dat Word automatisch iedere 10 minuten de geopende documenten opslaat. Nadat ik Word had afgesloten en weer had opgestart, bleek dat ik mijn documenten kwijt was (de documenten zaten ook niet in de locatie van het AutoHerstel-bestand).

Ik heb een nieuwe map aangemaakt zodat ik de autoherstel-documenten sneller kon vinden. Tevens heb ik aangevinkt dat Word elke 1 minuut de autoherstel-gegevens moet opslaan. Vandaag liep Word weer vast en heb ik Word opnieuw opgestart. Ik ben gaan zoeken naar mij documenten, maar heb ze niet kunnen vinden.

Heeft iemand enig idee hoe dit probleem kan worden opgelost? Als u meer informatie nodig heeft dan hoor ik dat graag.

Bij voorbaat dank,

Hallo iedereen,

Vandaag ben ik erachter gekomen dat Word steeds vastloopt wanneer er een autoherstelbestand wordt gemaakt. Dit verklaart misschien ook waarom ik mijn Word documenten kwijt ben nadat ik Word opnieuw heb opgestart.

Ik hoop dat iemand hier een oplossing voor heeft.

Bij voorbaat dank,

Status
Niet open voor verdere reacties.
Terug
Bovenaan Onderaan