officerABQ
Nieuwe gebruiker
- Lid geworden
- 13 jul 2016
Sinds enige tijd ben ik overgeschakeld van Word 2007 naar 2013. Wat ik erg storend vind is het volgende: Ik maak een brief die ik onder een bepaald nummer, dat in de aanhef van de brief staat, wil opslaan als PDF. In het verleden kon ik ik dan in het menu Bestand > 'Opslaan als... ' kiezen en kreeg ik dan een menuutje terwijl de betreffende brief in de achtergrond zichtbaar bleef zodat ik de inhoud kon zien. Nu opent zich als ik op Bestand klik een aparte pagina en de inhoud van de brief wordt onzichtbaar voor me. Aangezien ik nogal wat brieven verstuur en dus een goed systeem moet hanteren van naamgeving die correspondeert met de inhoud van de brief moet ik dus nu een kladblaadje gebruiken om eerst de gegevens uit de aanhef over te nemen. Da's niet echt 2016. Nu heb ik wel iets omslachtigs gevonden met splitsen in twee vensters maar ik vraag me af of daar geen mooiere oplossing voor is. Mijn vraag is dus. Hoe voorkom ik dat zich een optiepagina opent wanneer ik op Bestand klik. Ik wil alleen het 'Opslaan als...' menuutje zien.
BVD
BVD