Word 2013 - kan niet typen

Status
Niet open voor verdere reacties.

SX-SuperFly

Gebruiker
Lid geworden
20 feb 2005
Ik heb een originele van Office 2013 op mijn laptop. Alle updates e.d. zijn gedaan. Op de laptop staat Windows 8.1

De laatste tijd geeft Word problemen. Als ik aan het typen ben, en ik stop met typen om na enkele seconden weer door te gaan dan reageert Word niet. Ik kan niet typen, niet scrollen, niet opslaan, niet afsluiten. Zelfs de muisaanwijzer is niet zichtbaar in Word. De muisaanwijzer is pas weer zichtbaar in de 'startbalk' met de icoontjes van internet, windows, klok, etc. Na 10 seconden hoor ik een 'pling' (de 'pling' van een foutmelding) en kan ik weer verder in Word: typen wil weer etc. Van een echte foutmelding is geen sprake, geen pop-up o.i.d.

Het is super irritant werken op deze manier. Wat is er aan de hand? Alle invoegtoepassingen heb ik al uitgezet in bestand>opties>invoegtoepassingen. Ik zou niet weten wat er aan de hand is.

Er draait verder niets op de achtergrond, geen muziek/browser of wat dan ook.

Kennelijk ligt het niet aan word. Word is dus dat onderdeel van het office pakket. Ik zou denken dat dit aan het office pakket ligt.

Probeer deze eens, soms moet je even doorklikken voor de juiste pagina. Ik heb niet alles bekeken. Succes he. Klik

Ik heb de snelle manier van herstellen en de 'uitgebreide' online versie. Het helpt allebei niet. Het probleem blijft.

Oh wat vervelend voor je zeg. Klikje. Ik heb nog een optie anders toch contact opnemen met Microsoft, waar dat spul van is. :evil:

Er zitten wat klikje tussen over 2013.

Laatst bewerkt:
Helpt allemaal niks helaas, ontzettend irritant. Ik zal Microsoft een mail sturen.

Dan zullen ze wel zeggen dat je terug moet met systeemherstel o.i.d. of een eerdere versie moet installeren. Terug naar windows 8. Ben eens benieuwd. :(

Status
Niet open voor verdere reacties.
Terug
Bovenaan Onderaan